29 czerwca 2014

Moje trio do pielęgnacji twarzy

Jako, iż jest niedziela, dodam kolejne recenzje moich kosmetyków - tym razem do pielęgnacji twarzy. Będą to:
1. Żel do mycia twarzy - Pure Skin / Face wash - od Oriflame,
2. Peeling do twarzy - Essentials morelowy - od Oriflame,
3. Mleczko oczyszczające do twarzy - Essentials - od Oriflame.





1. Żel do mycia twarzy - Pure Skin / Face wash - od Oriflame
      Pojemność: 150 ML
      Kolor: przezroczysty
      Typ: do cery tłustej
      Opinia: myje świetnie, dobrze się pieni, trochę ciężko zmywa. Po pierwszym dokładnym(!) zmyciu, zostaje taka jakby klejąca powłoka. Dopiero za drugim razem lepiej schodzi. Zdziwiłam się, że matuje, ale to plus. Jest też wydajny. Używam już około miesiąca, a nie widać, żeby ubywał :) 
      Kiedy używam: codziennie rano
      Cena normalnie: 24,9 ZŁ
      Cena w katalogu, w którym kupiłam: 15,9 ZŁ
      Gwiazdki: * * * * 

2. Peeling do twarzy - Essentials morelowy - od Oriflame
      Kolor: pomarańczowy (nooo... morelowy) 
      Pojemność: 100 ML
      Typ: każdy rodzaj cery
      Opinia: Starcza na długo (mam go od końca marca, a dopiero teraz się kończy), ma małe drobinki, a mimo to świetnie wygładza, łatwo się spłukuje. Ślicznie pachnie - dla mnie to wielki plus! Zainwestuję w nowy, gdy tylko będę miała jak, a widzę, że w kolejnym katalogu jest na promocji :) 
      Kiedy używam: co 3 dni wieczorem, gdy się kąpię
      Cena normalnie: 14,9 ZŁ
      Cena w katalogu, w którym kupiłam: 9,9 ZŁ
      Gwiazdki: * * * * *

3. Mleczko oczyszczające - Essentials - od Oriflame
      Kolor: biały 
      Pojemność: 150 ML
      Typ: każdy rodzaj cery
      Opinia: stosuję do też do demakijażu - w tej roli sprawdza się świetnie. Oczyszcza? Raczej tak. Wacik zawsze jest brudny. Jedyny minus jest taki, że bardzo szybko się wchłania i trzeba bardzooo szybko działać, jeśli ma mieć skutki oczyszczające. 
      Kiedy używam: codziennie wieczorem, przed snem
      Cena normalnie: 8,9 ZŁ
      Cena w katalogu, w którym kupiłam: 15,9 ZŁ
      Gwiazdki: * * * * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz