22 czerwca 2014

Podkład & puder & tusz


Od dziś, co niedzielę będę dodawała recenzję (moją) jakiegoś kosmetyku (którego używam lub używałam). W komentarzach możecie pisać, czy jest jakiś rodzaj (np. peeling), który mogłabym zrecenzować. Jeśli się okaże, że mam taki w mojej "ogromnej" kosmetyczce, to postaram się to dla was zrobić.


Dzisiaj będą kosmetyki do lekkiego makijażu (ostatnio używam tylko tuszu do rzęs, ale całkiem niedawno był też podkład i puder matujący).

1. Podkład Oriflame - The One
      Odcień: FAIR NUDE
      Pojemność: 30 ML
      Typ: ROZŚWIETLAJĄCY (co okazało się, gdy go wypróbowałam) 
      Filtr: 20 SPF
      Opinia: kryje dość dobrze, ale mógłby lepiej. Zdecydowanie lepiej wygląda jak się da dwie cieniutkie warstwy niż jedną normalną. Odcień idealny dla mojej cery. Jedyny minus za to, że nie matuje, tylko rozświetla, ale niestety - nie można mieć wszystkiego. Ostatnio i tak prawie go nie używam, więc nie mogę też za bardzo narzekać. 
      Cena normalnie: 47,9 ZŁ
      Cena w katalogu, w którym kupiłam: 27,9 ZŁ
      Gwiazdki: * * * * 


2. Tusz Eveline - Big Volume Lash
      Kolor: CZERŃ
      Pojemność: (chyba) 8 ML
      Typ: POGRUBIAJĄCY
      Opinia: pogrubia i lekko wydłuża. Nie sypie się. Utrzymuje się cały dzień. Dość łatwo go zmyć. Kładę dwie warstwy i jest wręcz idealnie (oczywiście dla mnie). Mam go od grudnia, więc mogę się spodziewać, że niedługo się skończy, a jest to najlepszy tusz, jaki kiedykolwiek miałam. 
      Cena normalnie: nie pamiętam 
      Gwiazdki: * * * * *


2. Puder 2 SKIN - BELL
      Odcień: BEIGE
      Pojemność: 9 GR
      Typ: MATUJĄCY
      Opinia: dla mnie bez różnice, czy nakładany jest pędzlem czy gąbeczką. Idealnie kryje i matowi. A o to chyba chodziło? Jedyne, co mnie trochę denerwuje to fakt, że jak się ma odstające skórki, to (może) trochę bardziej je widać. Ale mimo tego jest świetny. Szkoda, że została mi sama końcówka. 
      Cena normalnie: dostałam w prezencie, więc nie wiem. 
      Gwiazdki: * * * * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz