28 czerwca 2014

Szczera sobota - part 1. Plany i marzenia.


Oto pierwsza Szczera Sobota. Będą tu odpowiedzi na pytania (wymyślone tym razem przez moich dobrych znajomych, przyjaciół, czy jak oni tam wolą). Myślę, że będą takie S.S. pojawiać się co najmniej raz w miesiącu (o ile będę miała pomysły na tematy).



1. Jakie jest twoje największe marzenie?

Hmm.. Moim największym marzeniem jest stworzenie szczęśliwej, kochającej się rodziny. Tylko tyle jest mi do szczęścia potrzebne.

2. Jakie masz plany na wakacje?

Moje plany na wakacje to baaaaaardzo długa lista. Może napiszę kilka podpunktów z niej:
-pofarbować sobie włosy (zrobione wczoraj!),
-wyjechać w góry,
-nauczyć się lepiej języków obcych,
-nie wstawać zbyt późno,
-nauczyć się lepiej rysować,
-opanować malowanie farbami,
-popracować na sobą (tak ogólnie).
A reszta będzie taka, jak się stanie - spontaniczna.

3. Czy jest coś co będziesz robiła przez całe wakacje codziennie?

Ćwiczenia sportowe i nauka języków obcych. Do tego oczywiście jakieś spacery itp. Chyba tylko tyle. 

4. Jakie plany związane z przyszłością (tą bliższą i dalszą)?

Chciałabym spełniać marzenia, nauczyć się gotować, wyjechać na świetne wakacje, mieć kochającego męża i czwórkę dzieci. A z takich mniej realnych, aczkolwiek wciąż do spełnienia, to napisać dobrą książkę, a potem ją wydać; chciałabym też zwiedzić cały świat - ale to jest chyba niemożliwe. 

5. Jakie są twoje mniejsze marzenia?

Moje marzenia są zawarte w planach. Wtedy o wiele łatwiej jest mi je osiągnąć. Więc z mniejszych marzeń: chciałabym zdobyć stypendium Wyższej Szkoły Bankowej. Chciałabym też się trochę zmienić tak, by dało się mnie lubić (czy to w ogóle jest możliwe?!). I jeszcze jedno - szpagat! Wciąż nad tym pracuję, ale jeszcze bardzo długa droga przede mną!

6. Czy jest coś o czym marzysz, ale tego nie zrobisz?

Myślę, że tak. Chciałabym zwiedzić świat, ale nie zrobię tego (raczej), bo gdy skończę szkołę, planuję założyć rodzinę. I wolałabym jej się poświęcić, niż jeżdżeniu bez celu po świecie. 

7. Wolisz marzyć czy planować?

Lubię marzyć, szczególnie w nocy, ale przeważnie te marzenia umieszczam na liście planów. Wtedy, jak już mówiłam, o wiele łatwiej jest je osiągnąć. Marzenia są dla ludzi czymś nierealnym, właśnie dlatego warto zmienić je w plany.

8. Co najbardziej pragniesz zrobić w te wakacje?

Chyba się trochę zmienić. I spędzić tydzień w górach z moim ukochanym. 

9. Czy sądzisz, że marzenia się spełniają?

Myślę, że tak, tylko naprawdę trzeba chcieć, a (patrz 7.) ludzie przeważnie nie robią nic, by je spełniać.

10. Planujesz dokładnie wszystko, czy działasz spontanicznie?

Lubię wszystko planować, ale jak coś pójdzie nie po mojej myśli, np. miałam nie wychodzić z domu, ale ktoś mnie do siebie zaprasza, to nie panikuję, tylko przekładam rzeczy do zrobienia na chwilę później. Lubię zrobić wszystko z mojego To Do List i nic mi w tym nie przeszkadza. Choć wiele rzeczy robię baaardzo spontanicznie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz