27 sierpnia 2014

Back to school - Part 1.

Nie oszukujmy się, w poniedziałek zaczyna się szkoła, a ja oczywiście już zaczęłam się do niej przygotowywać. Ostrzegam! Będzie dużo zdjęć!  Przepraszam, ale niektóre, cokolwiek bym z nimi nie robiła, są odwrócone. Na kompie są tak, jak powinny być, tylko tu coś jest nie tak. Może ktoś pomoże? Na koniec kilka odpowiedzi na pytania. Czytajcie do końca!


1. Zeszyty - jestem niemal pewna, że nigdy nie wyrosnę z "ładnych okładek". Tym razem kupiłam jednak najzwyklejsze zeszyty i je sama obłożyłam okładkami. Zajęło mi  to dość dużo czasu, ale warto było. Czasem nie miałam materiałów i musiałam czekać, aż sobie kupię nowe, a czasem po prostu nie miałam pomysłów. Na początku chciałam, żeby każda okładka odpowiadała tematycznie przedmiotowi, ale znalazłam kilka innych pomysłów, które jednak wykorzystałam. Myślę, że niektóre wyszły mi ładne. Możecie je obejrzeć niżej :) Zdjęcia w kolejności losowej 

















Niemiecki, matematyka, historia, wok

Niestety, do góry nogami :/   Ekonomika handlu, angielski, polski, chemia, podstawy ekonomii, fizyka

Podstawy przedsiębiorczości, towaroznastwo, biologia, religia, geografia, wos

2. Kalendarz - w formie zeszytu. Mój jest oczywiście DIY. Może nie sam zeszyt, tylko jego zawartość. Widziałam już, że niektóre osoby drukują sobie specjalne kartki i potem je wszystkie składają w zeszyt, ale to zbyt droga inwestycja. Wolałam zrobić sobie sama, ręcznie wszytko, co potrzebuję. A wyszło to:

Lista rzeczy, które chciałabym mieć. Może i są banalne, ale to moja lista :)

Każdy tydzień to inne wyzwanie - łatwiejsze, trudniejsze. 

Czyli wszystkie kartki, które są w jakiś sposób zapisane









Tak, rzeczy które chcę zrobić do końca tego roku. Przeważnie jest to sport, nauka i organizacja. 



Codzienny plan dnia, którego się trzymam. 

3. Książki - nie mam jeszcze wszystkich, ale zrobiłam sobie na nie taki "przytulny" kącik. 

4. Biurko - ogarnęłam je dzisiaj. Zajęło mi to około dwóch godzin, ale jest lepiej, niż było. W słoiczku ustawiłam przybory do pisania (kocham kolorowe długopisy, co z tego, że idę do technikum). W ręcznie robionym pojemniku ustawiłam inne przedmioty (klej, linijki, nożyczki). I znalazłam też dużo miejsca na wszystko inne. Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać na nim porządek. 


5. Tablica - mam dwie nad biurkiem. Jedna jest korkowa, a druga suchościeralna. Przeważnie piszę sobie na niej notatki, z których się uczę np. podczas ćwiczeń. Tak jest łatwiej, a do tego muszę wszystko zapisywać minimalistycznie (w sensie, że jak najmniej), bo tablica jest mała. 








http://kociolek-rozmaitosci.blogspot.com/2014/08/33-priv-liebster-blog-award.html - dostałam nominację od autorki tego bloga. Na pytania chętnie odpowiem, ale niestety, nie ma jakich blogów nominować. Jestem w blogosferze od niedawna i powiem szczerze - każdy! blog jest LEPSZY od mojego. Ale staram się :)

1. Najbardziej udany zakup - nie mam takiego. Serio. Mogłabym powiedzieć, że wszystkie papiernicze bzdety, lepsze ubrania (wygodniejsze) i ostatnie trampki.

2. Najmniej udany zakup - wszystkie! buty na obcasach/koturnach oraz baleriny.

3. Ulubiony kolor i pierwsze z nim skojarzenie - fiolet, niebo o poranku.

4. Nie wyjdziesz z domu bez - BUTÓW. Oczywiście, ze butów!

5. Ile czasu spędzasz w sieci - to zależy. Dzisiaj jestem około dwóch godzin z czego ponad jedną piszę ten post :)

6. Co najbardziej lubisz w blogowaniu - pisanie! Kocham to od paru lat i przez to właśnie zaczęłam blogować. Lubię też dzielić się moimi przemyśleniami itp.

7. Kogo podziwiasz i za co - J. K. Rowling, za to, że gdy nie miała prawie nic, znalazła siłę, by zrobić coś co kocha i zacząć żyć w odpowiednich warunkach. I jeszcze moją przyszłą teściową (haha), za to, że wytrzymuje jako jedyna kobieta w domu z pięcioma mężczyznami :)

8. Fast food czy zdrowa żywność - to pierwsze rzadko, ale czasem się zdarzy. Wolę jedzenie robić sama, takie normalnie, ale nie powiem, że całkiem zdrowe.

9. Najlepszy sposób na poprawę humoru - mój ukochany :) no... jest to też najlepszy sposób na zepsucie humoru (hahaha).

10. Nocny marek czy ranny ptaszek - i to i to. Kładę się dość późno, ale wstaję wcześnie. Wyspana.

11. Wymarzona podróż - z ukochanym nad morze, by spać pod gołym niebem na plaży. Nic więcej nie pragnę.

6 komentarzy:

  1. Piękne ! -/.Otuś też pare takich zrobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie:) mam kilka ciekawych pomysłów na ozdobienie zeszytów http://canofcocacola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre programy do przeglądania zdjęć są 'inteligentne' i same obracają zdjęcia. Otwórz te, które są odwrócone w Paincie chociażby, i tam dokonaj korekcji... a potem wrzuć na serwer i do bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obracałam już w taki sposób też, ale jakoś tak nic to wtedy nie dało :) teraz sobie jakoś radzę ;)

      Usuń