30 sierpnia 2014

Back to school - Part 3. + smoky eyes

Zauważyłam, że ostatni rok szkoły czesałam się codziennie tak samo (no z pojedynczymi wyjątkami). Do ubioru nie przywiązywałam większej wagi. Dlatego kolejnym elementem moich przygotowań do szkoły było znalezienie różnych fajnych, ale prostych lub szybkich do wykonania fryzur. Przejrzałam też szafę w poszukiwaniu różnych zestawów ubrań. Na koniec będzie smoky eyes (szkoła makijażu).


Kilka pomysłów na fryzury (uwielbiam warkocze):





Moje pomysły na ubiór: 


 Smoky eyes do akcji Szkoła Makijażu. Jest to mój pierwszy w życiu makijaż tego typu, więc proszę o krytykę - co powinnam poprawić i takie tam.






6 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam warkocze ;*

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądałam już na twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Propozycje fryzur i stylizacji są świetne! Z pomysłu na smoky eyes jednak nie skorzystam, bo do szkoły jest za mocne :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Smoky eyes nie jest do szkoły, tylko do akcji Szkoła Makijażu u Dzikiej wózkowej. Nie chciałam dodawać dwóch postów jeden po drugim :)

      Usuń
  3. Ładny makijaż - z pazurem!
    Zmieniłabym tylko to, że cienie w zewnętrznym kąciku oka są chyba zbyt wyciągnięte do dołu, przez co oczko wydaje się bardziej smutne. Np. do tej czerwonej linii: http://screenshooter.net/6373814/popvxfq - i już jest jeszcze bardziej kocie oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię - bardzo przydatna, szczególnie, jak się jest niedoświadczonym, jak ja :) przy kolejnej próbie na pewno zastosuję się do rady :)

      Usuń