23 sierpnia 2014

Jaka powinna być kobieta - oczami (mojego) mężczyzny

Wiadomo nie od dziś, że mężczyźni są wymagający. Kobieta powinna być "funkcjonalna" i "wielozadaniowa", żeby mogła swego wybranka zadowolić.  



Musi umieć gotować - najlepiej wszystko, na różne sposoby i robić to o każdej porze dnia i nocy. 

Musi sprzątać, prać - i nie być przy tym ani odrobinę zmęczona. A ja powiem tak, faceta sobie trzeba wychować, żeby umiał robić te wszystkie rzeczy za nas. Czyż nie byłoby łatwiej, gdyby zaczął po sobie sprzątać? 

Nie może narzekać - na nic. To ich bardzo denerwuję. Szczególnie w TE dni. Oczywiście, gdy oni narzekają - jest ok. 

Najlepiej, gdyby lubiła gry komputerowe, horrory i durne komedie - niestety, nie lubię żadnej z wymienionych rzeczy. Ojej :) 

Powinna być naturalna - a przy tym pociągająca, zadbana i Bóg wie co jeszcze. Faceta da się jednak wymigać. Ile razy słyszałaś, że jestem piękna bez makijażu, gdy właśnie skończyłaś się malować? Oni nie dostrzegają różnicy między lekkim makijażem, a jego brakiem. 

Musi być miła, uprzejma, nie może się denerwować, musi być opanowana i znosić wszystkie humory faceta.

Nie może mieć zbyt dużo ubrań, a dwie pary butów powinny jej wystarczyć - ale z doświadczenia wiemy, że to zbyt mało.  

Musi być grzeczna dla innych, a niegrzeczna... dopowiedzcie sobie same. 

Jakie jeszcze cechy powinna mieć perfekcyjna kobieta? Piszcie w komentarzach. 

Ps. Taka dzisiejsza sytuacja. Wchodzę do drogerii po róż do policzków. Pytam się w jakich cenach są, a koleś (tak, mężczyzna) pokazuje mi na zwykłe pudry do twarzy i o nich opowiada. Ale kurcze, mnie to nie interesuje! Za to w innej, dowiedziałam się dosłownie wszystkiego, co chciałam, ale ceny mnie przeraziły. No cóż, zdarza się.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz