18 sierpnia 2014

Rysunkowe wyzwanie - podsumowanie drugiego tygodnia

Wczoraj skończył się WĘGLOWY TYDZIEŃ.  Od jutra zaczynamy farby. W moim przypadku są to akrylowe, ale jakie kto woli. Mam nadzieję, że tym razem ktoś mi wyśle jakiś swój obrazek/malunek. W farbach jestem zupełnie początkująca. Namalowałam tylko jeden "obraz", który zasługuje na miano "nie najgorszego". Zobaczymy, co uda się zmalować w tym tygodniu. Będzie ciężko, bo jutro wyjeżdżam, a wracam w piątek, ale oczywiście WYZWANIE to WYZWANIE i będę malować mimo wszystko. A teraz popatrzcie sobie na moje dzieła z tego tygodnia. Niestety, nikt się do mnie nie chciał dołączyć :/ Jeżeli Ty chcesz - napisz w komentarzu, a potem wyślij zdjęcia na e-mail: kajaroszewska@gmail.com. Odwiedzam go codziennie, więc na pewno nic nie przegapię. 




Rysunki były, jak widać, w koszulkach, a że są narysowanie węglem - nie chciałam ich uszkodzić, więc zdjęcia są trochę słabej jakości :) Cienie na zdjęciach pochodzą z segregatora. 

4 komentarze:

  1. Wow Klaudia jakie rysunki. Ja się dołączę na rysunek długopisem ale widzę, że przy twoim talencie to ja wymiękam �� ale może się mój rysunek spodoba Jesika rysuj dalej bo masz wielki talent

    OdpowiedzUsuń