21 września 2014

No make-up - Szkoła Makijażu

Kolejny tydzień w Szkole Makijaży dobiegł końca. Muszę sprawdzić koniecznie jaki jest kolejny tydzień wyzwania! W tym tygodniu robiłyśmy makijaże w stylu no make-up, czyli "Widzisz kochanie, bez makijażu też jest ci ładnie!" 


Proszę zamknąć oczy, ponieważ na zdjęciach poniżej jestem ja w kitce, czyli baaaardzo złe połączenie. 



Do wykonania makijażu użyłam TYLKO pudru Bell oraz tuszu do rzęs Oriflame Master Curl. Efekty możecie zobaczyć poniżej. 

W sumie na co dzień używam tylko tych dwóch kosmetyków, choć zdarzy mi się użyć jeszcze różu lub (jasnego) bronzera. Można powiedzieć, że makijaż w stylu no make-up to mój "codzienniak". 


Czego nauczyłam się w tym makijażowym tygodniu? MIMO WSZYSTKO ŹLE WYGLĄDAM W KITCE! 

Kolejny tydzień to konturowanie - już sprawdziłam. Myślę nad dwoma sposobami, na sucho i na mokro, ale nie wiem czy ten drugi też zrobię bo już bardzo długo nie używam podkładu :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz