14 września 2014

Szkoła Makijażu - akcent na usta

W tym tygodniu miałyśmy uczyć się malować usta. Zdecydowałam się na błyszczyk, różową szminkę oraz czerwoną i ombre z obu. Zapraszam do oglądania (czytania też).




1. Usta bez użycia żadnego "koloru". Naturalne. Dla porównania z innymi. 


2. Błyszczyk Eveline 3D Glam effect. Jak widać na zdjęciu, ma on w miarę naturalny odcień, jednak na żywo usta bardziej połyskują. 


3. Szminka Vipera, odcień 24, Cream Color. Różowa szminka, którą bardzo łatwo pomalować usta. Nie ściera się, a kolor jest bardzo wyrazisty.


4. Czerwona Pomadka Very me - Oriflame. Ciężko się nią maluje, bardzo trudno dobrze obrysować usta, być może z konturówką byłoby lepiej. Kolor schodzi dość szybko, jednak pomadka dobrze nawilża usta.



5. Ombre z dwóch powyższych szminek. Środkowa część ust zaznaczona różową szminką, a "boki" czerwoną. 



Który odcień podoba się wam najbardziej? A może macie inne ulubione? 

2 komentarze:

  1. Kolor z Vipery wymiata, w sumie wymalowałam usta na podobny odcień;) Zdj robisz telefonem? Może dało by się je jakoś podrasować w programie graficznym, żeby nie byly tak zaszumione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam twój kolor i jest śliczny, choć bardziej mi się podobają ciemne odcienie i czerwienie (niestety moja czerwona jest beznadziejna :/ )...

      Zdjęcia robiłam aparatem.. naprawdę nie wiem, dlaczego jedne zdjęcia wychodzą dość dobre, a inne okropne, ale wciąż nad tym pracuję :)

      Usuń