1 października 2014

Październik miesiącem małych zmian i wielkich prób

Początek miesiąca jest dla mnie pretekstem do zmian w życiu. Nie wiem dlaczego, ale łatwiej mi jest zacząć w ten pierwszy dzień października niż np. 27 września. Mimo wszystko chcę wykorzystać mój aktualny zapał i zrobić coś dla siebie, dla innych itp. Tym razem nie będzie podsumowania września, ale właśnie taki plan miesiąca następnego, czy raczej już aktualnego. 






Co chcę zrobić dla siebie? 

Pielęgnacja: 
1. "Olejowanie" włosów - choć raz. Zauważyłam już, że bardzo im to pomaga, ale mimo wszystko...
2. ... muszę odwiedzić fryzjera i podciąć końcówki, bo na religii zauważyłam, że mam bardzo rozdwojone. 
3. Nie zapomnieć o używaniu kremu/pomadek itp. W ostatnim tygodniu bardzo to zaniedbałam i w ramach rekompensaty chcę właśnie ANI RAZU NIE ZAPOMNIEĆ i używaniu tych kosmetyków.
4. Chcę "zdenkować" co najmniej 5 kosmetyków.
5. I ostatnie - chce nauczyć się malować paznokcie bez wyjeżdżania. Zawsze robię to w pośpiechu i wychodzi okropnie, muszę oczyszczać skórki wokół. Może w końcu uda mi się zrobić to choć raz porządnie!

Organizacja: 
1. Przez cały miesiąc (szczególnie od poniedziałku do piątku, gdy mam naprawdę niewiele czasu) będę wypróbowywać nowe metody zarządzania czasem. Może znajdę coś lepszego od moich aktualnych i uda mi się zrobić wszystko lub nawet jeszcze więcej? 
2. Zrobię sobie stojak/segregator/coś na papiery, zeszyty i książki walające się po biurku tak, żeby w końcu znalazły swoje miejsce na ziemi. 

Ogólnie:
1. Zrobię/wezmę udział w jakimś wyzwaniu na blogu/znalezionym w necie/gdziekolwiek i jakkolwiek. 
2. Przeczytam co najmniej trzy książki. 
3. Narysuję co najmniej trzy rysunki. 
4. Wprowadzę jesień do domu :)

Dla innych?

1. Jako iż październik to miesiąc urodzin (w mojej rodzinie), zrobię miły prezent/niespodziankę jubilatom (czy jak oni się nazywają?). 
2. Wyręczę mamę i choć raz ugotuję obiad (oczywiście w weekend). 
3. Zajmę się szwagrem, który skończył wczoraj pół roku! 


A wy? Co robicie dla siebie i dla innych w tym miesiącu?

2 komentarze:

  1. "3. Narysuję co najmniej trzy rysunki. " Rysujesz? Bo ja też i chciałam zobaczyć jakieś Twoje prace, ale jestem tu nowa i nie wiem, czy je zamieszczasz. Ja wrzucam moje na bloga. Jeśli chciałabyś wpaść i zaobserwować, to byłabyś moją pierwszą czytelniczką :)

    Dopiero dziś odkryłam Twojego bloga i przeczytałam kilka postów. Zainspirowałaś mnie do tego, by czasem nie bać się pisać, co mi gra w duszy. Też nie lubię imprez, papierosów, a alkohol jest okej, póki pije się dla smaku, z umiarem i jest się nadal trzeźwym (+ jest się pełnoletnim).

    Też jestem na etapie zmian w moim życiu. Chcę, by było barwniejsze i chcę postawić na rozwijanie pasji, w czym pomaga mi nieco blog, bo motywuje chociażby do rysowania :)

    Ja zaraz dołączam do Twoich obserwatorów. Powinnaś mieć ich więcej :) Mam nadzieję, że Ty również pojawisz się u mnie --> ClaraMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysunki znajdziesz w kategorii moje prace ;)

      Bardzo się cieszę, że cię zainspirowałam, po to piszę i uwierz mi, że powinno się mówić głośno o tym, co się myśli :)

      chętnie do ciebie zajrzę, szczególnie, że przeczytałam tak miły komentarz o 6 rano! :)

      jeśli chcesz urozmaicić swoje życie, czytaj wpisy "pokochaj siebie", myślę, że mogą pomóc - mnie pomagają :) życzę wytrwałości w pisaniu :)

      Usuń