20 listopada 2014

Chcę...


Chcę być inna od wszystkich.

Chcę być bardziej otwarta. Na nowe znajomości, na ludzi, którzy pozytywnie na mnie oddziałują, na przerwę w pracy. Być bardziej otwarta na siebie i rozwijanie swoich uzdolnień.

Chcę pisać. Być pisarką. Stworzyć coś niesamowitego, o czym ludzie będę rozmawiali przez kolejne lata. I dążę do tego, lecz brak mi motywacji. 


Chcę latać. Wznosić się z moimi marzeniami. Żyć tym co jest teraz, ale myśleć o tym, co mogę zrobić jutro. Chcę spełniać te marzenia, które są tylko moje i te, które z kimś dzielę. 


Chcę przestać się przejmować tym, co inni pomyślą. Tym, co powiedzą. Tym, jak na mnie spojrzą. Chcę być po prostu szczęśliwa z tym, jaka jestem i co robię. 


Chcę być kimś wielkim. Kimś, kto odniesie sukces. Kimś, kto pomoże innym. Chcę pomagać na różne sposoby. Chcę robić coś dla innych, bym później mogła zobaczyć ich uśmiech. 


Chcę znaleźć motywację i wytrwałość w walce o lepsze jutro. Nie poddawać się i nie mówić sobie „koniec z tym, i tak mi się nie uda”. Chcę dotrwać do końca.

Chcę skończyć szkołę i zacząć studia. Ale najpierw muszę sobie na nie zarobić. Mimo wszystko, chcę się dalej rozwijać i nie kończyć z nauką, ponieważ człowiek powinien uczyć się przez całe życie. 


Chcę móc na koniec powiedzieć: zrobiłam to, zrobiłam to wszystko. I jestem z siebie dumna, ponieważ osiągnęłam wszystkie cele, marzenia i zrobiłam w życiu wszystko, co mogłam.


*Wpis inspirowany wpisem na blogu mo-bloguje

12 komentarzy:

  1. Każdy jest inny :D
    a te chcę jak najbardziej do zrealizowania ! :D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinno być więcej młodych z takimi celami w życiu. Tak jak piszesz - ważne są relacje z innymi, ale bardzo istotne jest też to, co jest w nas samych. Wielu gubi się, bo na co dzień nie myśli o sobie, o swoich pragnieniach i dążeniach, a to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację. Czasem trzeba siebie postawić na pierwszym miejscu, by nie zginąć gdzieś w tym świecie.

      Usuń
  3. Mądre zachcianki! ;)
    Grunt, to wiedzieć czego się chce, bo "Kto chce - szuka sposobów, kto nie chce - szuka powodów".
    Wierzę w Ciebie i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pozostało mi nic tylko życzyć wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów ;)

    OdpowiedzUsuń