9 listopada 2014

Inspiracje makijażowe


Wyzwanie z bloga Aggi eN o nazwie Inspiracje. Postanowiłam wziąć w nim udział, gdy tylko się pojawiło, ale ciągle nie miałam czasu. Jednak w tym tygodniu udało mi się zebrać i coś przygotować. W wyzwaniu chodzi o to, by stworzyć makijaż lub paznokcie inspirowane zdjęciem, które w tym tygodniu wygląda tak:


Oto mój makijaż. Kreska w kolorach przechodzących przez siebie, od żółtego do ciemnozielonego. Wymyśliłam też, że pomaluję usta, ale w efekcie nie wyszło to najlepiej.



A to paznokcie. Nie zwracamy uwagi na ich połamliwość (?), kształt, wygląda i... w sumie nie zwracamy na nie w ogóle uwagi :)


Ktoś poleci naprawdę dobrą odżywkę do paznokci, bo jak na razie te, których używałam, sprawiały, że stan paznokci był jeszcze gorszy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz