30 listopada 2014

Kilka nowości kosmetycznych i koliberek


Zakończył się kolejny tydzień inspiracji u Aggi eN i tym razem udało mi się coś stworzyć, ale szału nie ma. Do tego mam kilka nowości kosmetycznych, choć obiecałam sobie, że nic nowego nie kupię. Ech... 





Puder matujący Wibo, odzień nr 1. Kupiłam go tylko ze względu na cenę, jak dobrze pamiętam, jakieś 13 zł, bo mój poprzedni puder spadł mi na podłogę i cały się skruszył. Jednak jestem z tego zadowolona, bo puder dobrze kryje i jest trwały. Nie ma on jednak ani gąbeczki, ani lusterka, co posiadały moje dwa poprzednie. 


Eliksir ziołowy Green Pharmacy - coś na wzmocnienie i przeciwdziałaniu wypadaniu. Gdy zaczęłam dwa razy dziennie wyrzucać wielką garść wypadniętych włosów, stwierdziłam, że coś jest nie tak. Dlatego właśnie kupiłam tę mieszankę (jakieś 8 zł chyba kosztowała). Użyłam na razie 5 razy, ale już widzę efekty. Jest wielka różnica między garścią włosów, a około dziesięcioma.



Na koniec 2 żele pod prysznic i peeling do ciała. Zapachów wcześniej nie znałam, ale są bardzo ładne - delikatne. Z peelingu jestem zadowolona, bo ładnie ściera naskórek i skóra pozostaje gładka. Żeli pod prysznic używam od roku i z każdego jestem zadowolona. 


I na koniec makijaż z Inspiracji: 


Zainspirowałam się samymi skrzydełkami i stworzyłam lekki, połyskujący, jesienny makijaż. Ciężko było zrobić zdjęcie, bo prawie nic na nich nie widać. Szczerze mówiąc wolę delikatne makijaże, w których mogę wyjść do ludzi, dlatego nie zrobiłam żadnego mocnego. Wracając do skrzydełek - są one w ruchu, dlatego są rozmyte, dlatego też mój makijaż jest "rozmyty". Nie ma twardych konturów, tak, jak nie widać dokładnej granicy, w której kończą się skrzydełka. 


4 komentarze:

  1. Nie miałam nic z tego co pokazałaś i w sumie chętnie przetestowałabym ten ziołowy eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie chce mi się wierzyć, że 5 użyć kosmetyku zatrzymało wypadanie włosów... Ja ze swoim walczę już od dawna i efekty zauważyłam po prawie 2 miesiącach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem nie zatrzymało, ale naprawdę widać, że troszkę mniej ich wypada :)

      Usuń