11 listopada 2014

W poszukiwaniu jesieni


Jesień mimo pozorów to nie pora deszczu i szarości. W niedzielę wybrałam się z bratem na spacer, by znaleźć tę polską złotą jesień. Czy nam się udało? Z efektów jestem zadowolona, aczkolwiek kolejny raz wybierzemy się wcześniej na taki spacer, by znaleźć jeszcze więcej oznak jesieni. Tym razem było już trochę za późno, ale udało mi się uchwycić piękno tej pory roku.



Nie jestem dobrym fotografem, nawet na miano amatora nie zasłużyłam, ale myślę, że niektóre z tych zdjęć mi się troszkę udały. Dzięki prowadzeniu bloga, zaczęłam bardziej przyglądać się fotografiom i robić je troszkę lepsze. Za parę miesięcy porównam, czy zrobiłam jakiś postęp.


W moim mieście misteczku podobają mi się takowe ścieżki, któe możecie tu zobaczyć. Mamy takie cztery, więc nie można powiedzieć, że nie ma gdzie iść na spacer. Ta akurat znajduje się w wąwozie.



Mój braciszek, który pozwolił się obfotografować.  A jeszcze bardziej podobała mu się perspektywa wrzucenia tych zdjęć na bloga. Jak dzieciom niewiele do szczęścia potrzeba. Czasem też chciałabym być dzieckiem.



Udało się tak, że ja też mam zdjęcie. Uwaga: robione przez ośmiolatka. Mnie się podoba, a wam?


Znaleźliśmy też grzybki (nie wiem jakie to są, nie znam się). Nie ryzykowaliśmy zerwaniem. Jedynie na zdjęciu została jakaś pamięć o nich.

 


To by było na tyle. Za tydzień planuję kolejny taki spacer. Ciekawe, jak zmieni się okolica przez siedem dni. Ostatnio rzadko mogę coś podziwiać na dworze, chyba, że mogę zaliczyć do tego drogę do szkoły. Jak wracam to robi się już ciemno, a jeszcze uczyć się trzeba. Ech... Zostały mi tylko weekendy. Chcecie, żebym wrzucała takie zdjęcia, czy raczej nie?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam jesień, mimo zimna, wiatru i częstych deszczy. To moja ulubiona pora roku i moim zdaniem najpiękniejsza :)Świetny blog.

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie nie mam ulubionej pory roku. jak przychodzi kolejna - to ona jest najpiękniejsza ;)

      Usuń
  2. Pierwsze i trzecie zdjęcie najbardziej mi się podobają ;) Czasem nie zwraca się uwagi na to, co dzieje się wokół nas, a przecież obserwacja przyrody i jej piękna jest jak... ciepła herbata po długim spacerze :) Jak kocham spacery i bycie na zewnątrz. Szkoda, że jesień już odchodzi, ale każda pora roku jest piękna i czas teraz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zdjecia się podobają :) i masz rację, każda pora roku jest na swój sposób piękna ;)

      Usuń