30 grudnia 2014

Całoroczne podsumowanie

Ten rok był dla mnie pełen wzlotów i upadków. Nie mogę powiedzieć, że byś cudowny, ale całkiem zły też nie był. W sumie to osiągnęłam też dużo.


Na początek podsumowanie samego grudnia.

Pielęgnacja:
  • Ten miesiąc poświęcę na pielęgnacje włosów. - Udało mi się, choć mogę powiedzieć, że ich stan nie jest wciąż najlepszy. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś doprowadzić je do stanu, z którego będę zadowolona.

Organizacja:
  • Chyba tylko muszę przenieść się z jednego plannera, do drugiego. - spokojnie udało mi się to zrealizować.

Rozwój:
  • Skoro jest 12 dni wolnego, to przeczytam co najmniej 4 książki. - Przeczytane. W tym miesiącu książki chłonęłam jedną za drugą. 
  • Rysunek. Choć jeden. - nie zrealizowane. Chyba jednak nie zależy mi na tym tak bardzo, jak myślałam.
  • Przepiszę stare fragmenty książki. - nic z tego. Zaczęłam pisać coś nowego, ale nic mi nie pasuje. NIC.

A w całym roku 2014 zdążyłam...

Udało mi się znaleźć cel w życiu, którym jest dostanie się między innymi na studia genetyczne. Nie czekam, aż mi się uda, ale działam sama i dążę do spełnienia marzenia. 

Zaczęłam myśleć też o sobie i coś dla siebie robić. Ćwiczę, choć ostatnio nieregularnie, dbam o siebie i myślę trochę o wyglądzie. Zauważyłam, że im lepiej (wg mnie) wyglądam, tym lepiej się czuję i tego się trzymam.  

Zaczęłam pracę i sama zarabiam na moje zachcianki. Nigdy nie lubiłam prosić  pieniądze, więc to dobre rozwiązanie. 

Skończyłam jedną szkołę i zaczęłam kolejną. Cóż tu więcej pisać? 

Zastałam mianowana na osobistą niańkę mojego malutkiego szwagra, z czego się cieszę :)

Zdarzyło się też wiele innych pozytywnych i negatywnych rzeczy, ale nie będę się wszystkim dzielić. 


W przyszłym roku chciałabym być szczęśliwa, poświęcić się temu, co lubię i co kocham. Zaraz po nowym roku wrzucę tu post z moimi wyzwaniami na przyszły rok - może komuś się to spodoba :) A na dziś kończę. Szczęśliwego nowego roku!!!





 

2 komentarze:

  1. Mi tez sie udało znaleźć cel w życiu ;) świetny post i życzę tobie szczęśliwego nowego roku! Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jeśli ci sie podoba blog, to go obserwuj, nie pisz, że w zamian :)

      Usuń