7 grudnia 2014

Makijażowe katastrofy oraz mikołajkowe prezenty


Dzisiejszy wpis obejmie trzy tematy. Nie lubię dawać kilku na jeden wpis, ale z drugiej strony wrzucać 3 wpisy po 3 zdania to też nie dobrze. Będzie o jednej nowości kosmetycznej, mojej kolejnej makijażowej porażce oraz mikołakowych prezentach. 


Moją kosmetyczną nowością jest maseczka do twarzy Essentials od Oriflame. Zawiera ona olejek z orzechów Makadamia. Konsystencja taka, jak krem, nie zasycha na twarzy i trzeba długo ją spłukiwać. Po użyciu skóra wygładzona i bardziej promienna. Cena w katalogu to jakieś 3 zł za 2 saszetki po 6 ml. Szczerze, jestem zadowolona, choć wolę takie,które zasychają na twarzy. Ktoś coś poleci? 




"Zniszcz ten dziennik" dostałam od chłopaka. O książce słyszałam jeszcze przed wakacjami i spodobała mi się. Zaczęłam już ją "niszczyć", ale postanowiłam sobie, że będę to robić w kreatywny sposób, nie do końca wypełniając polecenia słowo w słowo. Jeśli chcecie zobaczyć efekty, dajcie znać! Jest to najbardziej trafiony prezent, jaki dostałam. 



Od Mikołaja, którego nazywam mamą, dostałam świeczkę DIY (od pewnej pani). Jest bardzo ładna i obawiam się, że nigdy jej nie zaświecę, żeby tylko jej nie zniszczyć :) 





Praktyka czyni mistrzem. Ale mnie się to chyba nie dotyczy. Makijaże inspirowane zdjęciem, które można zobaczyć poniżej. Pierwszy zły, drugi jeszcze gorszy. Może jak jeszcze trochę bardzo maksymalnie całe życie poćwiczę, to w końcu coś mi wyjdzie? Znacie może jakieś internetowe kursy makijażu? Filmiki na youtube? Cokolwiek?!





8 komentarzy:

  1. makijaże nie takiezłe ;) poszukaj sobie w internecie, głównie na YT maxineczki, zmalowanej, Katosu,

    https://www.youtube.com/channel/UCIdqsIdOtWTO-LtoRmNse0w
    https://www.youtube.com/channel/UCypNad-TJdBEPJOz1acI6mQ
    https://www.youtube.com/channel/UC4lzSADna1TliOjzGbPEdKw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zobaczę sobie te filmiki, przyda mi się :)

      Usuń
  2. Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. Mi również pomaga malowanie porządnymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby kpić porządne, muszę coś umieć, bo tak to się zmarnują :) ale dziękuję za radę ;)

      Usuń
  3. śliczna świeczka, mi też byłoby szkoda ją zapalić i zniszczyć :P
    A w makijażu - trochę praktyki i będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) co do malowania, wiem, że to głupio zabrzmi, ale z koleżanką lubiłyśmy się malować na takie hm... "modelki" w szóstej klasie, ale tylko dla zabawy :) i szło mi to wtedy lepiej niż teraz ! :)

      Usuń
  4. Widzę, że mikołaj się spisał :)
    Co do makijażu... Trening czyni mistrza :) Polecam Katosu :)

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim Świątecznym Rozdaniu, w którym do wygrania jest wybrany przez Ciebie perfum :) Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wciąż sie uczę, a filmiki już trochę oglądałam i myślę, że czasem będę na nich bazować ;)

      w rozdaniu nie wezmę udziału, ponieważ bardzo ciężko mi znaleźć perfumy, które mi się naprawdę spodobają :)

      Usuń