28 grudnia 2014

Nowości kosmetyczne


Specjalnie na sylwestra kupiłam w sumie trzy kosmetyki, ale pokażę wam dwa, bo szamponetką niema się co chwalić. Są to cienie matowe oraz lakier do paznokci. 



Lakier Golden Rose nr 69. Zależało mi na srebrnym, "brokatowym" lakierze, ale gdy się dowiedziałam, że za mniej niż 10 zł nie kupię, zrezygnowałam i kupiłam ten. Szczerze, jako lakier użyty na innym jest ok, ale kolejny raz bym go nie wybrała. Chyba jednak się skusze na inny i wydam te parę złotych więcej, ale będę zadowolona. Za ten dałam całe 5 zł i na pewno go zużyje, bo nie potrafię wyrzuć. Pobawię się nim trochę i spróbuję go użyć jako lakieru głównego. Ciekawe ile warstw będę potrzebować. 


Tak się prezentuje na paznokciu. Najwięcej drobinek jest srebrnych, trochę czerwonych, a najmniej niebieskich. 


Mimo, że konsystencja widoczna w buteleczce była prawie identyczna jak w lakierze, który mi się bardziej podobał, efekt dają zupełnie inny. 


Za cieniami chodziłam już długi czas. Znalazłam jedne trójki, ale cenowo były chyba troszkę przesadzone - prawie 20 zł. Nie lubię płacić za markę, ale za jakość. Kupiłam więc cienie May To Be 04. Jestem z nich zadowolona. Są mocno napigmentowane, tak, że chciałam sprawdzić na testerze, czy mi będą odpowiadać, więc lekko dotknęłam, a na palcach miałam efekt, jak poniżej. Pomalowałam się nimi oczywiści od razu, czyli przed południem, a wytrzymały w nienagannym stanie aż do 23, gdy musiałam już je zmyć. Ich cena to 9,5 zł, więc nie dużo. Zastanawiam się nad inną trójka z tej serii, bo kilka wpadło mi w oko.


Znacie te kosmetyki, czy pierwszy raz o nich słyszycie? A może macie swoich ulubieńców?

4 komentarze:

  1. Lakier bardzo fajny, nawet mam go, a cienie widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dlatego że ich nie znasz, serdecznie polecam :)

      Usuń
  2. Lakier wygląda przyjemnie :) Ja ostatnio jakoś wyrosłam z błysku na paznokciach...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie używałam takich lakierów, to mój pierwszy :) każdy lubi co innego ;)

      Usuń