29 grudnia 2014

Sylwester #1


Pierwszy post z serii sylwestrowo-noworocznych. Dzisiaj pokażę wam moje paznokcie (już w miarę wyglądają, niedługo będzie post z moją drogą do "ładnych" paznokci) oraz makijaż, który wykonałam tak z nudów, ale na sylwestra mam inny pomysł, dodatkiem będzie czarna kreska. 



Staram się robić ładne zdjęcia, ale im bardziej tego chcę, tym gorzej wychodzi. Aparat w telefonie rozmazuje mi wszystko, a gdy zdarzy się, że ładnie wyostrzy, to nie robi zdjęcia. Zwykłym aparatem też nie da rady, bo nie mogę zrzucić zdjęć, po prostu komputer ich nie wykrywa i pokazuje się pusty folder. Ale staram się jak mogę. 



Na początku miałam pomalować paznokcie na srebrno, ale mój ukochany uparł się na czerwień. W sumie podoba mi się to połączenie, ale wiadomo, kwestia gustów. 

A taki makijaż chciałabym zrobić, ale nie mam srebrnego ani złotego eyelinera: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz