13 grudnia 2014

Szczera Sobota - odpowiadam na pytania



Dostałam pytania od Natalii z bloga JUICY RASPBERRY i stwierdziłam, że sobota idealnie nadaje się na takie pytania i odpowiedzi. Tak więc, bez zbędnego przedłużania - odpowiadam. Na zdjęciach w roli głównej stroik świąteczny autorstwa mojej mamusi :) 

1. Bez jakiego kosmetyku nie możesz się obejść?

Hmm.. na pewno bez pudru matującego i tuszu do rzęs. Myślę, że bez innych sobie poradzę. A! oczywiście jeszcze zawsze żel po prysznic, szampon i odżywka - bez tego chyba nie da rady :)


2. Jaki jest Twój ulubiony blog kosmetyczny?

Łatwiej będzie, gdy wrzucę tu wszystkie kosmetyczne, które czytam:







To chyba na tyle. Lubię śledzić blogi kosmetyczne, bo lubię nowości i różne ciekawe recenzje. Dzięki tym blogom nauczyłam się trochę makijażu oraz znalazłam kilka kosmetycznych produktów, które PILNIE muszę mieć. 

3. Wolisz szpilki czy płaskie buty?

Wolę płaskie buty, bo są wygodniejsze i zawsze mam pewność, że gdy się gdzieś będę spóźniać, np. mogę nie zdążyć na autobus - mogę pobiec. Choć w zimę wolę zdecydowanie kozaki na obcasie i w takowych chodzę. Już dawno nie miałam płaskich kozaków. 

4. Masz jakieś uzależnienie?

Taak! Dobra książka mnie uzależnia i zawsze czuję niedosyt, gdy mi się skończy. Słodkości, bez których się nie obejdę, choć czasem (rzadko) się udaje. 


5. Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinkę?

Mój wymarzony prezent nie zmieściłby się pod choinką, bo wspólnego domu (mojego i chłopaka, do tego w przyszłości) raczej nikt tam nie upchnie. Szczerze, to cieszyłabym się chyba ze wszystkiego, ale w tym roku marzę sobie grubą bluzę lub sweter na zimowe wieczory oraz paletkę matowych cieni do oczu. 

6. Masz jakieś noworoczne postanowienia?

O noworocznych postanowieniach napiszę za kilka dni, więc nie chcę się powtarzać. Zapraszam za jakiś czas do przeczytania ;)

7. Jaki jest największy bubel wśród kosmetyków, który miałaś okazję przetestować na sobie?

Hm... Balsam do ciała - Taaaaaaki dobry bo taaaaaki niemiecki (opinia kuzynki). W efekcie wyszło, że nie zużyłam nawet połowy, bo źle się wchłaniał a po posmarowaniu nawet cienką warstwą cały się rolował i wyglądało to mniej więcej tak, jakby schodziła mi skóra. 

8. Co najbardziej Cię denerwuje w blogosferze?

Hm... Chyba tak zwane sweet fotki, których na niektórych blogach jest pełno. Nie lubię wpisów, w których widać na zdjęciach tylko zdjęcia własnej twarzy i nie więcej. A szczególnie, gdy są takich dziesiątki w jednym poście. Choć czasem zdjęcia te są uzasadnione - makijaże, recenzje kosmetyków itp. 

9. Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz po przebudzeniu?

Piszę do chłopaka. Taki zwyczaj, który mamy od początku związku - dwa lata i siedem miesięcy. Miło tak zaraz po przebudzeniu do niego napisać, a chwilę później dostać odpowiedź. Wtedy mam udany dzień :)

10. Jaki kolor dominuje w Twojej szafie z ciuchami?

Czarny. Tak. Czarny. Ostatnio przeważnie tylko w taki się ubieram. Czuję się w tym kolorze najlepiej, ale planuję zmienić trochę moją garderobę na bardziej kobiecą.

11. Jaki jest Twój ulubiony sklep?

Nie mam. Ubrania przeważnie kupuję na targu lub w przypadkowym sklepie lub dostaję. Buty tak samo. A kosmetyki? Oriflame i Rossman, ale żaden z nich nie jest moim ulubionym. Jak znajdę taki to dam znać ;) 

4 komentarze:

  1. Super że wzięłaś udział w zabawie ;-) ciekawe odpowiedzi, fajny zwyczaj po przebudzeniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też mi się to bardzo podoba

      Usuń
  2. Ciekawe uzaleznienia :)

    OdpowiedzUsuń