25 stycznia 2015

Sun glow - Silk beauty



Dziś pokarzę wam peeling, o którym wspominałam w poprzednim kosmetycznym wpisie. Jest to zmiękczający scrub z dobrej serii Oriflame - Silk.


Opakowanie zawiera 200 ml produktu i stawia się je na zakrętce. Ma barwę jasnego brązu i kojarzy mi się ze słońcem. Pewnie dlatego, że drugi produkt (którego nie mam) to balsam działający na zasadzie samoopalacza. Z tyłu możemy przeczytać skład. 

Kolor i konsystencja
Jest prawie przeźroczysty z malutkimi drobinkami, których znajdziemy ich tam bardzo dużo. Konsystencja przypomina żel pod prysznic, nie za rzadki nie za gęsty. Mi taki opowiada.


Zapach
Bardzo delikatny, przyjemny. Na opakowaniu jest napisane, że zawiera ekstrakt z orchidei, więc nie każdemu będzie się on podobał.

Działanie
Już po pierwszym użyciu skóra staje się miękka i gładka, na czym najbardziej mi zależało. Oczywiście po dłuższym stosowaniu efekty będą na pewno większe, ale póki co jestem zadowolona.

8 komentarzy:

  1. Rzadko używam produktów Oriflame :)
    zawsze robię peeleng z kawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzywam bo jestem konsultantka :) z kawy bym nie zniosla, bo bardzo mi sie nie podoba zapach :)

      Usuń
  2. ja czasami lubie kupic jakich kosmetyk z oriflame;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń