21 lutego 2015

Wiosna z papieru



Żywych kwiatów teraz sobie nie kupię, dlatego postanowiłam zrobić takie z papieru. To będzie moje pierwsze DIY, które wam pokarzę, krok po kroku. 



1. Naszykuj to, czego ci trzeba: kartki w wybranych kolorach (1 na dwa kwiatki) oraz zielone na listki, nożyczki i taśmę (tak, tu jest klej, ale z taśmą łatwiej szło) oraz linijkę, której możesz użyć do przecięcia kartek. 


2. Kartki w wybranych kolorach rozetnij na pół, a potem zagnij kawałek, by wiedzieć, dokąd ciąć.


3. Potnij kartki tak, jak na zdjęciu, aż do linii zagięcia.


4. Zwiń każdy pasek w rulon. Ja to robiłam tak, że każdy zawijałam osobno, ale jak macie sposób na wszystkie razem, to powodzenia!


5. Utnij kawałek zielonej kartki i zwiń do w rurkę.


6. Do rurki przyklej pozwijane paseczki, lekko na ukos, by zjeżdżały coraz niżej.



6. Utnij kawałek zielonej kartki i zwiń w harmonijkę. Obetnij tak, by była w kształcie dłuuugiego trójkąta i rozwiń.


7. Przyklej listki do łodyżki.


I gotowe. Najdłużej zawijałam paski, choć i tak nie było źle, bo w godzinę zrobiłam cztery kwiatki.



Czeka mnie jeszcze zrobienie wazonika, ale to innym razem :) 

Jak wam się podobało? Chcecie więcej takich postów? 

6 komentarzy: