7 marca 2015

DIY: coś na kształt wazonika



Pisałam wam już o tym, że muszę zrobić jakiś wazonik na kwiatki z poprzedniego wpisu DIY. Więc zrobiłam coś, co przypomina wazonik. Nie miałam żadnego planu, więc jest całkowicie spontaniczny. Wyszedł z lekka zimowy.



Potrzebujesz:
pudełko, które będzie wazonikiem,
klej,
nożyczki,
bibułę,
mulinę,
brokat.


Na początek porozkładałam małe kawałki muliny, Same się zwijały. O to chodzi, bo łatwiej bedzie robić z nich "kępki". 


Kawałek pudełka, na dole, posmarowałam klejem, a do tego przykleiłam kilka kępek muliny. 


Ucięłam pasek bibuły, dwa razy szerszy od pozostałego miejsca pudełka, tego, które jeszcze nie jest obklejone. Na długość starczył na podwójne owinięcie. 




Dokleiłam kolejne kępki muliny tak, by zasłaniały cały dół. 


Na koniec wywinęłam połowę bibuły. W ten sposób możemy regulować wysokość wazonika. Pociapałam lekko klejem i obsypałam białym brokatem. 




I gotowe. Na początku, gdy już siadłam, chciałam go owinąć całego muliną, ale kompletnie nie chciała się trzymać, więc wyszło takie coś :) 

Jak wam się podoba? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz