28 marca 2015

DIY: zajączek & kartony


Mam weekend lenia. Ale nie takie, że leżę do góry brzuchem i nic nie robię, tylko robię jedynie to, na co mam ochotę. Ostatni tydzień był dla mnie okropny, więc teraz przyda mi się trochę odpoczynku. Tak więc, mam dla was dwa proste DIY. 


ZAJĄCZEK


1. Na początek malujemy rolkę po papierze na dowolnie wybrany kolor. Można dać dwie warstwy. Nie bierz za dużo wody, bo tektura rozmięknie. 


2. Pociapałam rolkę białymi kropkami.


3. Gdy wszystko wyschnie, namaluj buzię, oczy i zęby.


5. Ucięłam paski z papieru i pomalowałam je tak, jak zajączka.


6. Zgięłam na pół i uformowałam uszy. Dokleiłam je do zajączka.


I gotowe ;)


KARTONY


Mam mały pokój, więc dużo rzeczy musi stać w kartonach na szafach. Postanowiłam trochę polepszyć ich widok. 


Rzeczy miałam w zwykłych kartonach, w których przychodzą mi zamówienia z Oriflame. Są podobnej wielkości (minimalnie się różnią). Okleiłam je najpierw papierem - tylko z widocznych stron, by nie marnować kartek. A potem namalowałam różne kropki w różnych kolorach. Od razu lepiej się na nie patrzy. Zaliczam to do wiosennych dekoracji, bo tak różne kolory kojarzą mi się z wiosną. 




2 komentarze:

  1. nieładne, takie niedokładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię, kolejny raz postaram się bardziej :)

      Usuń