14 marca 2015

"Kwiaty z bibuły"


Dzisiaj chciałam wam pokazać książkę, którą wygrałam kiedyś na konkursie plastycznym. Jak na razie wypróbowałam tylko jeden sposób stworzenia kwiatów. 


Jest w niej wiele różnych pomysłów, szczegółowe wyjaśnienie jak robić. Nie da się chyba pomylić rów zrobić czegoś nie tak, jak trzeba. Jako kolejne chyba zrobię kwiaty lawendy, ale jeszcze nie wiem. Wrzucam wam kilka pomysłów oraz moje wykonanie niezapominajek. 








Kwiatki przeżyły już dwie przeprowadzki. Podobają się wam pomysły? Pokazywać na blogu inne? 

4 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podobają... :) A lawendę sama chętnie bym zrobiła, bo to moje ulubione kwiaty obok wrzosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się kiedyś wrzuć instruktaż :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne są takie bibułkowe kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń