15 marca 2015

Masło kakaowe


Jakieś dwa/trzy lata temu kupiłam sobie krem "masło kakaowe". Niedawno mi się o nim przypomniało i postanowiłam kupić go znów. Tym razem jednak padło na wersję w stojącym opakowaniu, a nie "słoiczku". 


Ziaja - masło kakaowe 5% to balsam, który ma poprawiać koloryt skóry. Przeznaczony jest do skóry normalnej i suchej, czy idealnie dla mnie. Moja skóra ciała nie jest bardzo wymagająca, ale mam niektóre miejsca, np. łokcie bardzo przesuszone. 

Przeznaczony jest do codziennego stosowania na skórę ciała, ale także twarzy. Co do drugiego, jeszcze nie próbowałam i ciągle się zastanawiam. 


Co ma robić?
1. Delikatnie natłuszczać i wyraźnie zmiękczać skórę. 
2. Zmniejszyć przeznaskórkową utratę wody.
3. Poprawiać koloryt skóry i pomagać przy opalaniu. 
4. Wygładzać i likwidować uczycie szorstkości. 

Posiada naturalne pH. 

Skład:


Ode mnie: Skusiłam się na niego, ponieważ po pierwsze bardzo ładnie pachnie, a po drugie - ma działanie, które poprawia koloryt skóry. Zapach najlepiej opisze to: dałam powąchać go bratu. Oczywiście nie wiedział, co to jest, miał zamknięte oczy. Stwierdził, że pachnie czekoladą. Mi to bardziej przypomina kakao, ale takie prawdziwe, nie rozpuszczalne. Dla niektórych może to być męczący zapach. Długo utrzymuje się na skórze, bo jeszcze na drugi dzień go czuć. Stosuję go od tygodnia, codziennie. Mogę powiedzieć, że działa zmiękczająco, nawilża i natłuszcza, ale z łokciami sobie nie radzi. Po posmarowaniu dość szybko się wchłania, ale pozostawia tłustą warstwę. Koloryt skóry poprawia, co pewnie lepiej zobaczę, gdy będzie się kończyć. Z wydajnością jest gorzej, bo trzeba go trochę użyć na jeden raz. Jednak to mi nie przeszkadza. Kupiłam go w pierwszej lepszej drogerii w mieście za niecałe 10 zł/200 ml. 


10 komentarzy:

  1. Skład mi się nie podoba, na pewno nie zdecydowałabym się używać go do twarzy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja być może spróbuję raz i zobaczę co się będzie dziać :)

      Usuń
  2. Lubię tę serię Ziai - pachnie bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do przejścia jest dla mnie ten zapach. Nie przepadam za całą linią kakaową z Ziaji :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywalam go ale mega dawno dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też i postanowiłam do niego wrócić ;)

      Usuń
  5. Używam go również d twarzy, nie zauważyłam aby zaszkodził mojej twarzy. Lubie go :) Mam nadzieje , że dzięki nim utrzymam moją opaleniznę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do twarzy nie używam go. ale może kiedyś kupię ten typowo do twarzy ;)

      Usuń