29 marca 2015

Miodowe zmiękczanie stóp


Każda z nas dba o cerę, ciało, ale wiele zapomina o dbaniu o stopy. Dlatego postanowiłam napisać o kremie zmiękczającym do stóp - Feet Up - Oriflame. Może tym zachęcę niektóre z was do dbania o te niewidoczne na razie części ciała. 



Od producenta: Krem do stop z woskiem pszczelim. Wmasować w skórę. Odżywia, wygładza i zmiękcza skórę, pomaga przywrócić stopom zdrowy, zadbany wygląd. Wosk pszczeli ma właściwości nawilżające, kojące i zmiękczające, wspomaga utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia, dzięki czemu przesuszona skóra stóp staje się miękka i gładka.


Moja opinia: Zapach bardzo mi się podoba - jest słodki, miodowy. Nie wiem, jak utrzymuje się na stopach, bo nie wącham ich co parę minut, ale wiem, że nie niesie się za mną i nie przeszkadza. Konsystencja jest gęsta, dzięki czemu ciężko przesadzić z ilością, a i dobrze rozprowadza się na stopach. Ma takie kremowo-złote zabarwienie - jak miód. Niestety, po posmarowaniu stóp najlepiej założyć skarpetki, bo nie wchłania się zbyt szybko. Od razu muszę zawsze umyć ręce, bo na nich mi przeszkadza. Dobrze nawilża i zmiękcza stopy, co widać po kilku dniach codziennego stosowania. Oczywiście im dłużej się go używa, tym większe widać efekty. Jednak lepiej czasem zetrzeć stopy pilnikiem by wzmocnić efekt. 

Jestem całkowicie na tak i daję mu jakieś 4+. 


A wy jak dbacie o stopy?

2 komentarze:

  1. Swietnie to wyglada, ja smaruje kremem zeby nie byly wysuszone :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja, żeby i nie były wysuszone i żeby lepiej wyglądały :)

      Usuń