8 marca 2015

Zadbałam o rzęsy


W dzisiejszym wpisie chcę wam pokazać odżywkę do rzęs, która ma wspomagać wzrost, pogrubiać i robić inne świetne rzeczy. Czy się spisała? Zobaczcie sami!





Dzięki takiej szczoteczce nie nabiera się zbyt dużo serum, łatwo się nakłada. Dobrze rozdziela rzęsy, na czym mi zależało, bo używam go także jako bazę pod tusz. 


Napisane jest, że to pięć w jednym. A czy zobaczyłam jakiekolwiek efekty? Hmmm. Moje rzęsy są odrobinę dłuższe, a stosuję serum ponad miesiąc, dwa razy dziennie. Pogrubienia jakiegoś znacznego nie zauważyłam. Wypadania nie mogę porównać, bo bardzo rzadko wypadały mi rzęsy. 


Na składzie się nie znam, więc nie oceniam. Ale podaję, bo wiem, że niektóre z was on interesuje.

Moja ogólna opinia: działanie serum nie jest zadowalające, bo po 1,5 miesiąca powinno być widać jakieś większe efekty. Sprawdza się jako baza pod tusz. Nie podrażnia moich oczu, co robi większość tuszów (wiem wiem, to nie tusz). Myślę, że dam mu jeszcze szansę i trochę postosuję. Mimo wszystko liczę na większy efekt, a przecież nie wyrzucę go do kosza. Nie jest to drogi kosmetyk, ale i po takich można się czegoś spodziewać. Niestety, ale nie kupię nic powyżej stu złotych, a widziałam już takie serum. 

Tu macie efekty. Może na zdjęciu tego nie widać, bo PO wszystko niewyraźne, ale lekki przyrost jest. 


6 komentarzy:

  1. Mam tą odżywkę - świetna jako baza pod tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam takich odżywek ,ale ta jest interesująca ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś tam widać, minimalnie dłuższe są. Ale chyba dla takich efektów nie warto jej kupować.
    www.nakicialape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tę cenę to może jeszcze, ale 100 zł jak niektóre panie dają za odżywki bym na pewno nie dała ;)

      Usuń