14 kwietnia 2015

Co jest dla mnie ważne w stroju do ćwiczeń?


Ćwiczę w domu lub na dworze. To zależy od rodzaju sportu. Dobór stroju jest dla mnie o tyle ważny, że nie we wszystkim czuję się komfortowo. Dziś opiszę wam w czym ćwiczę najczęściej. 


W domu 
W zależności od temperatury, bo nie zawsze jest gorąco, zakładam albo spodenki albo legginsy. Jeśli zakładam spodenki, to są one całkiem krótkie (nie pokarzę), bo w dłuższych czuję się źle, przeszkadzają mi. Za to legginsy muszą być przylegające. Mam takie jedne, które są luźniejsze i wiem, że nie dam rady w nich ćwiczyć. W legginsach chodzę na co dzień, więc nie jest to dla mnie problemem.


Do tego zakładam albo koszulkę albo sportowy stanik. Także w zależności od temperatury. Koszulka jest mi obojętna. Przeważnie jest to na ramiączka, luźna, lub na krótki rękaw.


Podstawą są skarpetki i buty. Jeśli chodzi i jogę - ćwiczę bez, ale to wyjątek. W adidasach jest mi wygodniej, nie bolą mnie stopy tak szybko i ogólnie jest lepsza sprężystość. 
Związane włosy są obowiązkiem, bo nie lecą na oczy, nie przeszkadzają. Tak, jakby ich nie było.


Nie mogę zapomnieć o makijażu. Haha. Pragnę rozwiać wszelkie wątpliwości i powiedzieć, że makijaż jest tu nie potrzebny. Czytałam kiedyś na temat odpowiedniego makijażu do biegania. A ja sądzę, że bez tony podkładu i tak się uda dobrze wykonać zadanie. 

Na dworze
Na dwór zakładam bluzę (gdy idę biegać, a wiecie dobrze, że nie mamy za ciepło teraz). Do tego legginsy, koszulka. Te same adidasy, które tylko obmiatam z piasku przez ćwiczeniem w domu. 


Niedługo napisze wam o moim "sprzęcie". Na razie czekam na przesyłkę, a potem będę próbować. 

A wy ćwiczycie w czymś szczególnym? 

6 komentarzy:

  1. Ja muszę kupić sobie jakiś dobry sportowy stanik. W domu ćwiczę głównie z ciężarkami, gumą i skakanką... Sąsiedzi z dołu chyba tym faktem nie są uradowani ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę mieć przylegające ciuchy bo jest wygodniej ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takich zwykłych ćwiczeniach, to jeszcze się da znieść inne, ale przy rozciąganiu i jodze - niestety nie.

      Usuń
  3. Mój zestaw wygląda bardzo podobnie:)

    OdpowiedzUsuń