11 kwietnia 2015

DIY: pudełko na kosmetyki/cokolwiek innego


Ze styropianowego pudełka można w prosty sposób stworzyć coś ładnego. Wiem, że moje tutoriale są banalne, a w każdym pojawia się podobny motyw, ale na razie tworzę to, co potrzebuję. Więc zapraszam. 




Na początek weź styropianowe pudełko. Moje mam od babci, po jakiś jedzeniu. Żeby nie było czuć brzydkiego zapachu, psiknęłam w środek perfumami i tak się smrodku pozbyłam. 


Następnie ołówkiem lub wypisanym długopisem "wytnij" napis. Chodzi o to, żeby dość mocno napisać/narysować na pudełku to, co chcesz. 


Następnie wypełnij napis/rysunek wybranym kolorem farby.


 Później pomaluj tym samym kolorem inne części. Ja pomalowałam dolny i górny pasek.


Na koniec pomaluj resztę innym kolorem. Jeśli trzeba, popraw napis. I gotowe. Teraz tylko poczekaj do wyschnięcia. 

Do mojego pudełka wrzuciłam kosmetyki w mniejszych tubkach. Na razie im tam dobrze ;) 

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł ;) Muszę coś takiego zrobić.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pomysł z wytłoczeniem wzoru. Taki minimalizm - można by w sumie na tym poprzestać...
    Kolory to fajny "ficzer", ale i bez pomalowania pudełko jest fajnie spersonalizowane napisem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez pomalowania to akurat było trochę brudne - ale gdyby mieć takie całkiem czyste - czemu nie ;)

      Usuń
  3. Genialna sprawa, dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń