4 kwietnia 2015

DIY: stojący notes


Znalazłam niedawno kilka kartek i postanowiłam coś z nich zrobić. Zauważyłam, że kończy mi się notatnik,  który stoi na biurku, więc postanowiłam tym razem zrobić go sama. 



Naszykuj sobie kartki. Najlepiej jeśli byłby to takie odrywane, ale jeśli nie masz, pojedyncze też się nadadzą. Moje są w formacie A6. Ułóż je wszystkie równo i zawiń mocno wstążeczką. Przyklej ją z tyłu. 


Z przodu ułóż kokardkę z innego kawałka wstążki.


Przyklej ją taśmą w taki sposób, żeby trzymała się dolnej wstążki, a nie kartki, ponieważ kartki będą wyjmowane.


Złóż kartkę na cztery i zagnij w połowie, a potem zrób "zakładki" na dole po obu stronach.


Sklej, żeby się nie rozkładało.


Przyklej do tego ostatnią kartkę notesu na klej i gotowe. Mój stoi, ale jeśli twój nie, spróbuj włożyć coś ciężkiego, lub oprzeć go o ścianę/szafkę/cośtam. Kartki się nie wysuwają. 




4 komentarze: