17 maja 2015

Harmony


Na olejki do ciała miałam ochotę dawno dawno temu, ale zawsze nie pasował mi ich zapach. Najpierw miałam wziąć inny, ale powąchałam i w sumie mojej kochanej lawendy nie było czuć (z innej firmy niż ten, który kupiłam). Dlatego postawiłam na mandarynkę i verbenę z Bielendy. 


Olejek do kąpieli MANDARYNKA + VERBENA to najlepszy sposób na odzyskanie fizycznej i psychicznej równowagi po wyczerpującym dniu. Olejek zmniejsza stres, poprawia nastrój, pozwala odzyskać balans i harmonię ciała i umysłu. Kąpiel z Olejkiem zalecana jest w naturalnej terapii stanów ogólnego zmęczenia psychicznego i fizycznego, stanach zestresowania i niepokoju. Znakomicie odpręża, zdejmuje ciężar całego dnia, likwiduje przemęczenie i poprawia samopoczucie. Po kąpieli ciało nabiera aksamitnej gładkości, miękkości i pięknego zmysłowego zapachu MANDARYNKI I VERBENY. Dostosowaną do preferencji ilość olejku wlać pod strumień bieżącej wody lub bezpośrednio na gąbkę podczas kąpieli pod prysznicem. Olejek nie pozostawia zapachu na ściankach wanny i kabiny prysznicowej.


Na początku spodobał mi się zapach. Taki intensywny, pobudzający. Dlatego właśnie postawiłam na wersję HARMONY. Olejek jest dość gęsty, by dało się nim dobrze umyć, ale na tyle rzadki, by dobrze się rozprowadzał. Lekko się pieni, ale tylko po większym wcieraniu w skórę. Da się go spokojnie spłukać z ciała bez pozostawienia tłustej, lepkiej warstwy. Po wytarciu się, ciało jest nawilżone, lecz nie sprawdziłam na jak długo - zawsze używam kremu po kąpieli. Wiem jednak, że zapach utrzymuje się na skórze przez jakiś czas.


Stosuję go dwa razy w tygodniu pod prysznicem. Myję się nim cała. Dzięki temu wydajność mogę określić jako dobrą, ponieważ nie widzę zbyt dużego zużycia, a parę razy go użyłam.


A co, jeśli chodzi o HARMONIĘ? Po jego użyciu czuję się uspokojona i odprężona. Mam ochotę działać. Pisałam o pobudzającym zapachu. Myślę, że jest to dobry wybór do domowego spa, a także na zwykłą kąpiel. Nie używałam go wlewając do wody, ponieważ nie mam wanny. Jeśli jednak ktoś próbował tę metodę - niech napiszę jak się spisał.

Podsumowując, olejek jest dobry. Nawilża i pachnie doskonale, lekko się go stosuje, nie zostawia tłustej warstwy. Kupię kolejny raz - inną wersję.

Stosujecie olejki? Jakie? 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie się zapowiada, ja jestem najbardziej ciekawa zapachu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach cudowny, a w serii jeszcze trzy inne ! :)

      Usuń