22 maja 2015

Kolastyna Young


Żel oczyszczający Kolastyna Young to mój trzeci żel do mycia twarzy. Skutecznie oczyszcza i wspomaga odblokowanie porów - tak mówi producent. Ale jak to mówią, do trzech razy sztuka. Czy ta ludowa mądrość się sprawdziła? 



Nie będę przepisywać informacji od producenta, ponieważ możecie je zobaczyć na powyższym zdjęciu. Ważniejsze jest, co ja o nim sądzę i jak spisał się na mojej mieszanej cerze. 

Konsystencja jest dobra, gęsta, ale nie całkiem zbita. Łatwo się go rozsmarowuje na twarzy, a jeśli użyje się przy tym kilka kropel wody - łatwiej się go spłuka, bo z tym normalnie jest problem. Trzeba co najmniej trzy razy obmyć twarz wodą. Co do działania, to jest to dość zadowolona, by używać kosmetyku, ale na na tyle, by kupić go drugi raz. Owszem, nie wysusza, ale niestety, buzia się świeci tak samo szybko, jak bez jego użycia. Odnośnie wysuszania jest plus, ponieważ pominięcie kremu nie skutkuje suchymi skórkami ani przesuszeniem. Odkąd myję nim twarz dwa razy dziennie, nie spotkałam się z żadna nieprzyjemnością na twarzy. 


Zastanawiam się, jakby się spisał z użyciem innych kosmetyków z serii, ale nie mam cery z niedoskonałościami, więc kremu stosować nie muszę. Tonika także nie mam zamiaru kupować. 


Podsumowując, żel jest dobry, ale nie spełnia mojego wymagania. Mogę polecić tym, którzy mają mniej tłustą cerę (moja jest tłusta na nosie, brodzie i czole). 


Jakie znacie dość tanie, ale skuteczne żele do mycia twarzy? 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie mam wyrobionego zdania do końca ;) nie będe oceniać firmy na podstawie jednego kosmetyku :)

      Usuń
  2. Do Twojego typu cery polecam Ci wypróbowanie czarnego mydła (Savon Noir) lub mydła Aleppo. Oba produkty spisują się rewelacyjnie, nie ma mowy o przesuszeniu skóry, bardzo dobrze oczyszczają. Nie są bardzo drogie a mega wydajne (potrafią wytrzymać z nami nawet 5-6 miesięcy). Warto spróbować. Odkąd ja zaczęłam ich używać to nie wyobrażam sobie już powrotu do żeli itp. produktów oczyszczających buzię.

    OdpowiedzUsuń