19 maja 2015

Plany zawodzą



Na maj sobie wiele zaplanowałam. Stwierdziłam, że przecież to ostatni (normalny) miesiąc szkoły, bo w czerwcu będą same luzy. No a kto w maju będzie robić sprawdziany itp? Okazało się, że jednak robią i sprawdziany, i kartkówki, i odpowiedzi, i projekty, i jest tego zbyt wiele. I jak tu teraz zrealizować swoje plany, które wyglądały całkiem inaczej niż siedzenie w książkach?


Na początek chyba muszę się z tym pogodzić, bo przecież to nie zależało ode mnie. Trzeba pamiętać, że są rzeczy ważne i ważniejsze. A chyba lepiej poświęcić czas na szkołę w szkolnych miesiącach niż we wakacje uczyć się na poprawkę, prawda? Dlatego przyda się tu hierarchia. 


Niestety, ale nie mogę zrobić wszystkiego w jeden dzień, choć tak bardzo bym chciała. Nie da się i tyle. Za mało czasu, bo przecież 24 godziny to naprawdę mało czasu. Jednak nie lubię z niczego rezygnować. Nie lubię też padać na łeb przed 21, a mam tak coraz częściej. Trzeba by się trochę zregenerować, ale kiedy, jak to przecież czasu nie ma. 

Chyba będę musiała prawie całkowicie zrezygnować z majowych planów, bo nie mam czasu na ich realizację. Nauczycielom się ubzdurało, że mamy za mało ocen i teraz wszystko robią w jednym czasie. A ja niby uczę się na bieżąco, ale wszystkiego nie da się zapamiętać, więc przychodzi powtarzanie, notatki, nauka i kompletny brak czasu.


No cóż, takie uroki szkoły, prawda? Kto z nas tego nie przeżył? Dlatego w maju plany będą całkiem inne niż na początku, bo nawet na czytanie nie mam już czasu, a co dopiero na coś innego.

A jak wam maj leci? 

4 komentarze:

  1. Zawsze tak jest ja teraz mam 4 zaliczenia w 2 dni a wcześniej praktycznie nic nie robiliśmy. Przeraża mnie to szkolnictwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też. jakiś w listopadzie mieliśmy około 20 sprawdzianów pod rząd, a potem dwa/trzy miesiące nic. i potem znów pełno xD

      Usuń
  2. Plany planami, ale trzeba pamietać przede wszystkim o tym, co ważne :) Trzymam kciuki za szkolne sprawy, już niedługo wakacje!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoła teraz jest ważna, parę ocen z tego roku idzie na maturalne świadectwo, więc trzeba się starać ;)

      Usuń