11 maja 2015

Przewodnik rozwojowy - Telewizja


Telewizję oglądam bardzo rzadko i w małych ilościach, choć czasem zdarzy się wyjątek. Przez cały tydzień nagrywam House'a, żeby potem oglądać... Gdy już znajdę czas (czytaj: sobota, w nocy, o ile wcześniej nie padnę). Są jednak kanały, które lubię i które oglądam, gdy mam na to czas. 



Polsat Food - najlepszy kanał kulinarny, który czasem mogłabym oglądać cały dzień. Najbardziej lubię Sibę (?) i Ewę. A potem oczywiście chodzę głodna. 


W poszukiwaniu House'a...




Uwielbiam "Pułapki Umysłu". W sumie w moim domu każdy to lubi :)



Jak to jest zrobione? Chętnie. Lubię znać odpowiedzi na pytania, więc ten program to dobry krok.


Tak - historia może być ciekawa. Z chłopakiem możemy oglądać ten kanał godzinami.


A ty jakie lubicie?

6 komentarzy:

  1. Ja? Ja nie mam tv w domu ;) Czasami, jeśli mam ochotę na małe odmóżdżenie odpalam sobie tvn player i oglądam durne programy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram się (co jest łatwe) nie odmóżdżać się w TV :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja także... czeka na mnie 10 odcinków House'a nagranych : )

      Usuń