15 czerwca 2015

50 faktów o mnie part 1.


Zapraszam was na 50 faktów o mnie. Czytałam już kilka takich zestawień i postanowiłam zrobić swoje własne. Podzielę to na dwa osobne posty. 


1. Często robię sobie krzywdę. Jak na razie miałam skręcone oba nadgarstki oraz kark, naciągniętą torebkę ścięgnową pod lewym kolanem, złamany ząb oraz wiele innych dziwnych incydentów. 
2. Jestem uzależniona od batonów "BA!". Mogę zjeść kilka na raz. 
3. Staram się być minimalistką i ograniczyć kupowanie. Myślę, że całkiem nieźle mi to idzie. 
4. Uwielbiam koty. Mogłabym je ciągle głaskać, dawać jeść i wg. I w końcu mam swojego!
5. Bardzo dużo czytam. W tym roku (od początku stycznia) przeczytałam prawie 40 książek i nie zanosi się, bym miała przestać. 
6. Jestem z tych ludzi, którzy nie uciekają przed słońcem. Doprawdy nie rozumiem, jak można narzekać na brak słońca cały rok, a jak już się pokarze - siedzieć w domu "bo za ciepło". 
7. Uwielbiam pisać. Choć nie zawsze o tym pamiętam. 
8. Spełniam własne marzenia. Nie lubię takiego podejścia, że marzenia się nie spełniają. Wręcz przeciwnie - da się je spełnić!
9. Nie znoszę disco polo, popu i innych takich. Techno też nie. 
10. Najbardziej uspokajam się przy hard rocku lub metalu. 
11. Potrafię znaleźć sens w piosenkach Systemu (System of a down).
12. Lubię się uczyć - mogłabym robić to ciągle. Wszyscy się dziwią, jak to możliwe. 
13. Mam zamiar studiować genetykę, także już teraz twardo uczę się biologii. Sama. 
14. Często odkładam niedokończone sprawy. Na później. Tylko przeważnie już do nich nie wracam. 
15. Mam tylko jedna grę na telefonie. Reszta to jakieś poradniki, aplikacje (np. joga). 
16. Potrafię przeżyć bez komputera.
17. Uwielbiam zapach lawendy. Mogłabym ją wąchać całymi dniami. 


18. A jeśli jesteśmy przy zapachach to mój ulubiony krem - masło kakaowe -pachnie prawie tak ładnie, jak lawenda. 
19. Potrafię zjeść ciasto i nie przytyć. Ba, potrafię zjeść 20 ciastek i nie przytyć. 
20. Ćwiczę jogę. 
21. Nie lubię szukać wymówek. Ze skręconą ręką do się biegać, więc biegam. Ot tak.
22. Nie znoszę, gdy ktoś mi wymyśla wymówki - Jak ty chcesz z tą ręką biegać? Przecież cię będzie boleć. - Może ktoś tak mnie o zdanie spyta? 
23. Rysuję. Raz na 100 lat, ale rysuję. 
24. Wbrew pozorom i przewidywaniom - jestem z chłopakiem ponad trzy lata. 
25. Nie znoszę, gdy ktoś mi przeszkadza. Nie ważne, czy robię coś trudnego, łatwego, krótko, długo, ważnego czy nie. Nie lubię i koniec. 

8 komentarzy:

  1. Świetne! Czekam na drugą część!:) Podziwiam samozaparcie w uczeniu się biologii... :)))) Byłam na biolchemie, ale jakoś zawsze tego samozaparcia mi brakowało:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja nie jestem na biol-chemie;)

      Usuń
  2. Mamy sporo wspólnego! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te batoniki i podziwiam że potrafisz się tyle uczyć i czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam System :) czekam na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń