13 czerwca 2015

Aktualna pielęgnacja: Twarz


Jako iż nie mam wielu nowości kosmetycznych, a raczej tylko takie kosmetyki, które czekają na przetestowanie (czego mi się nie chce lub nie mam jak, ze względu na rękę), postanowiłam wpleść tu serię: moja aktualna pielęgnacja. Dziś będzie o kosmetykach do twarzy. 


Rano
- Żel do mycia twarzy - Kolastyna Young - Jest to mój zaledwie trzeci żel do mycia twarzy, ale zdecydowanie najlepszy. Po dłuższym jego testowaniu doszłam do wniosku, że nie wysusza mi skóry, co jest bardzo dobre. 
- Krem rumiankowy - Love Nature Oriflame - na szczęście już mi się kończy, bo na ciepłe dni jest zdecydowanie za ciężki. Dobrze nawilża, ale kolejny kupię zdecydowanie lżejszy. 

Wieczorem
- de-makijaż - Ziaja - o nim już pisałam. Istna porażka. 
- Żel do mycia twarzy - Kolastyna Young
- Krem rumiankowy - Love Nature Oriflame

Specjalna
- Peeling morelowy - Essentials Oriflame - delikatny, przyjemnie pachnący, starcza na bardzo długo. 
- Maseczka żelowa - Love Nature Oriflame - pełnowymiarowy produkt w tubce. Jedyny jest minus - nie zastyga na twarzy i trzeba ją zmyć wodą. Ale dobrze działa. 


Opisowo
Rano - zawsze zaczynam dzień od oczyszczenia cery. Gdy nie byłam w stanie w ogóle działać prawą ręką - używałam tonika, ale już sobie coraz lepiej radzę i mogę umyć sobie twarz żelem. Potem nakładam tylko krem. O makijażu pisać nie będę - to w innym wpisie. 

Wieczorem - zaczynam od demakijażu (ziaja się kończy!), a później myję twarz (w 50% dlatego, że demakijaż z ziają to tragedia i trzeba dokładniej umyć twarz, a w drugich 50%, by przygotować ją na krem). Na koniec używam grubszej warstwy kremu. 

Specjalna - od czasu do czasu (1-2 razy na tydzień) twarz myję peelingiem (wtedy przeważnie nie używam żelu) a potem nakładam maseczkę. 

I to wszystko. A wy jak dbacie o cerę? 

4 komentarze:

  1. U mnie podobnie, chociaż mam trochę więcej kosmetyków :) Krem pod oczy, tonik do twarzy, krem na dzień i na noc... Plus jeszcze kilka pomniejszych :D Ale staram się to zminimalizować. W prostocie siła :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ograniczać z ilością kosmetyków ;)

      Usuń
  2. ja co rusz to próbuje innych produktów i moja pielęgnacja jest ruchoma :D

    OdpowiedzUsuń