20 czerwca 2015

Rok bloga


Dziś mija dokładnie rok odkąd założyłam mojego bloga. Jaki dla mnie był? Na pewno był wielkim wyzwaniem, ponieważ nigdy nie prowadziłam bloga dłużej niż tydzień. Mój słomiany zapał na to nie pozwalał. Dlatego teraz z dumą mogę powiedzieć, że pokonałam przeciwności i pisałam dla was przez okrągły rok. I nie traktujcie tego jako pożegnanie, a raczej powitanie w kolejnych latach pisania. 




Od początku istnienia przewijało się tu wiele tematów. Miałam pomysł na to, o czym chcę pisać i trzymam się tego. Zaczęłam od organizacji i kosmetyków. Doszedł do tego sport, przemyślenia, lifestyle, organizacja czasu, joga, czytelnia, motywacje, przepisy, rozwój, szkoła, twórczość własna i wiele wyzwań, którym podołałam lub nie. 

Cieszę się, że są osoby, które chętnie czytają i udzielają się na blogu. Cieszę się, że pojawiają się komentarze, ponieważ to one zachęcają do dalszego pisania. Cieszę się z 28 obserwatorów i, choć inni mają więcej, dla mnie to jest bardzo dużo. Cieszę się, że mogę pisać o czym chcę i nikt mnie za to nie zrównuje z ziemią. Cieszę się, że mogę tutaj być sobą. 

Wiele razy zmieniał się wygląd bloga i pewnie jeszcze mnóstwo razy jakoś go odnowię. Tak to jest z kobietami, prawda? 

Co chciałabym zmienić? Myślę, że wszystko przyjdzie powoli. Tak, jak zmieniła się jakość pisania, pomysły czy chociażby zdjęcia, tak będą zmieniać się pewnie inne czynniki na bloga. Jak to powiedział mój pan od ekonomii "jedyny co jest niezmienne w naszym życiu to zmiany" (wiem, wiem, powiedział to już ktoś wcześniej, ale nie mogę sobie przypomnieć kto).

A może wy macie jakieś pomysły, propozycje? 

Planuję dodać nową serię na blogu, które myślę, że się wam spodoba. Na razie nie powiem nic więcej. A oprócz niej mam wiele pomysłów na posty (mogę już pisać obiema rękoma!). Czeka kilka recenzji książek, planner, kosmetyczne posty, seria o jodze, a także ta nowa. 

Chcę wszystkim podziękować za to, że tu jesteście. Mam nadzieję, że jeszcze was przybędzie. 

DZIĘKUJĘ!

10 komentarzy:

  1. Gratuluję roku i dalszych lat pełnych sukcesów życze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie rok minie dopiero za jakiś czas. Choć to chyba mój trzeci blog prowadzony od nowa ;)
    Pozdrawiam i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione... Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń