19 lipca 2015

50 faktów o mnie part 2.


Dziś druga część faktów o mnie. Jakoś tak ciągle miałam coś innego do napisania. 1. część TU!



26. Przez te wakacje przeważnie wstaję między 7 a 8 rano. Mogę iść spać o północy, ale i tak wstanę. 
27. Uwielbiam gotować - ostatnio robię to spontanicznie (napiszę o tym więcej). 
28. Mam swój zielony zestaw do ćwiczeń - mata, piłka i guma. Kot + mata = drapanie i wyrywanie pianki....
29. Uwielbiam "Harrego Pottera" - filmy znam na pamięć i mogę kończyć kwestie bohaterów, a książki przeczytałam 3 razy. Byłam fanką, zanim stało się to modne - 10 lat temu.
30. Gdy przychodzi sezon na rzeczy szkolne w sklepach - lepiej mnie do nich nie wpuszczać - wykupiłabym wszystko.
31. Lubię być panią domu - ugotować, posprzątać.
32. Wszystko staram się zorganizować - może chcecie wpisy na ten temat?
33. Mam "niewiele" kosmetyków. Łącznie około 40 (z lakierami do paznokci). 
34. Staram się być minimalistką i utrzymywać porządek - irytuje mnie, gdy np. na szafce stoi 5 butelek pootwieranych z sokami.
35. Chciałabym z moim przyszłym mężem stworzyć dom marzeń - wprowadzić do niego wszystkie zasady, które są tego warte. 
36. Gdy piszę posty potrafię przeglądać tony stron w tym samym czasie - to źle. 
37. Podobają mi się proste wystroje - nie lubię, jak wszystko jest kolorowe.
38. Lekka lektura to dla mnie książka około 200 stronicowa.
39. Nie lubię narzekania na wszystko.
40. Lepiej pracuję rano niż w nocy.
41. Nie lubię biernie leżeć na słońcu i się opalać - wolę w coś pograć lub posiedzieć w basenie.
42. Mogę grać w badmintona o 22 - wystarczy, że widać lotkę. 
43. Mój pokój jest tak mały, że mam w nim biurko, łóżko i szafkę - nic więcej się nie zmieści.
44. Matematyka nie jest trudna. 
45. Gdybym mogła sama wybierać, czego uczę się w szkole było by to: matematyka rozszerzona, angielski, hiszpański, biologia, polski, edb, ciekawa historia Polski.
46. Nie przepadam za łażeniem po sklepach. 
47. Przed szkołą wstaję o 6, a o 6:20 jestem gotowa do wyjścia. 
48. Chciałabym być lekarzem.
49. Trzy lata byłam wolontariuszką WOŚP.
50. Nie patrzę na to, co modne. 

6 komentarzy:

  1. Matematyka to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jedne z prostszych przedmiotów ;)

      Usuń
  2. Super fakty ;D ciekawe. A pomysł o wpisach z organizacją całkiem ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardziej humanistka jestem i trochę chaotyczna do tego hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mogę też powiedzieć, że jestem humanistką - lubię polski i piszę książkę :)

      Usuń