31 lipca 2015

Połowa wakacji - podsumowanie lipca



Połowa wakacji już za nami. W tym roku lecą mi one na tyle wolno, bym mogła nad wszystkim się zastanowić, wszystko zrobić. Jednak ciągle nie robię tego, co sobie planuję. Nie potrafię się zorganizować. A już mi tak dobrze szło - jeszcze niedawno. Tym razem jednak doszłam do pewnych wniosków. 




Zacznijmy od tego, co zrobiłam w tym miesiącu. 
A było tego dość sporo. 


Przeczytałam 12 książek. Kilka recenzji prawdopodobnie pojawi się na blogu - ale tylko ciekawszych pozycji. 

5 razy siadłam do gramatyki języka angielskiego. Mało. Zdecydowanie za mało. Muszę się poprawić w sierpniu. 

7 razy siadłam do biologii. To już w ogóle porażka. 

4 razy biegałam. Z przymusu. 

Za to dużo gotowałam. Bardzo dużo. I ciągle jeszcze nie napisałam o spontanicznym gotowaniu. W sierpniu nadrobię. 


Obejrzałam mnóstwo filmów (2 razy Harry Potter) i kilka innych (lepszych i gorszych). Może pojawią się recenzje. 

Napisałam 16 stron powieści. Całkiem nowy pomysł. Nowe, większe zaangażowanie. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. 

Wypracowałam w sobie tyle nawyków, ile chciałam przez cały czas trwania wyzwania 101 w 10001. Jest sukces. 

Kilka razy rysowałam. Jeden rysunek mogliście już zobaczyć na blogu.

Często robiłam coś własnoręcznie i próbowałam hand-letteringu. 

I 20 razy wstałam rano o 7. Rozbudzona ;)


W sumie trochę tego wyszło. Łącznie zrealizowałam 129 pozycji z mojej listy rzeczy do zrobienia w wakacje. Łącznie miałam tego wszystkiego: 293. Zrealizowałam więc mniej niż połowę. 

A kolejny miesiąc planuję wielką motywację, zachętę i nagradzanie się za działanie. Mam wielką nadzieję na zrealizowanie wszystkich zadań z listy. Czytam teraz książkę, o której już raz pisałam, ale na razie nie zdradzę więcej. Powiem tylko, że z chwili na chwilę, wraz z każdą stroną coraz bardziej motywuje do jeszcze większego działania. 

Kotek miesiąca:

Jestem papugą... 

A jak wasz lipiec? 



PS. Kosmetyczne denko będzie dopiero w sierpniu, ponieważ w lipcu zużyłam tylko dwa kosmetyki. 

PS2. Przypominam o stronie na FB: Zaprojektuj swój świat

2 komentarze: