24 lipca 2015

Rysunek



Dzisiaj będzie o rysowaniu. Może interesuje to niewielką grupę odbiorców, ale za mnie bardzo. Wróciłam do rysowania po niemal roku. Zaczęłam od użycia kredek akwarelowych. 



Na początek naszkicowałam całość ołówkiem - nie za mocno, by nie przebijał się przez kolor. Później pokryłam całość delikatnie żółtą kredką w odcieniu nr 3. Następnie po kolei każdy listek cieniowałam zieleniami w odcieniach - 22, 25, 26. Końcówki listków pokryłam odcieniami 5, 28. Łodyżki pokryłam na dole kolejno kolorami 32, 33, 36. Ziemię poniżej kolorowałam 21, 32, 33. I to tyle ;)






Moje kredki: 


Przypominam o stronie na FACEBOOK'U.

18 komentarzy:

  1. Ja się boję kredek :D Wolę ołówki. Gdy pobieram się za kolory, to zawsze coś zepsuję, ale może teraz na wakacjach się przełamię.
    ClaraMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przełam się, może odkryjesz że to nie tak złe ;D

      Usuń
  2. jest super :) życzę kolejnych udanych rysunków :*
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ostatnio na etapie ołówków. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś do rysowania:) też ostatnio próbuję ponownie zacząć rysować, ale w pewnym wieku robi się to raczej po coś niż dla przyjemności... Zwłaszcza jak jest się "skażonym" artystycznymi studiami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję studiów ;) i dobrze, że ciągle wracasz. choć wg mnie powinno zawsze odczuwać się przyjemność w tym co się robi ;)

      Usuń
    2. Też tak uważam. I lubię rysować, ale bardziej chodziło mi o to, że już nie bazgrolę tak sobie tylko wtedy, gdy chcę coś uwiecznić, zaprojektować albo zwizualizować gdy brakuje słów...

      Studiów trochę żałuję - w naszym kraju nie ma rynku dla ludzi po takich studiach. A hobbystycznie każdy może zajmować się rysunkiem czy malarstwem.

      Usuń
    3. jeśli w takim sensie, to przepraszam za niezrozumienie ;)

      Usuń
  5. Spoko;) najważniejsze żeby robić to co lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie :) w ogóle masz fajny blog, wygląda na to, że mamy podobne zainteresowania - joga, kosmetyki, rysowanie itp. :) Z przyjemnością dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń