29 lipca 2015

Tablica celów - motywacyjna


Aktualnie czytam dość ciekawą i motywującą książkę. Napiszę o niej, gdy dokończę czytanie (700 str). Natchniona pozytywnymi myślami, postanowiłam zrobić tablicę celów - motywacyjną. Jeszcze nie skończyłam wypisywać wszystkiego, ale to pojawi się z czasem. 




Cele należą tylko do mnie. Dla kogoś mogą być dziwne, niepotrzebne, ale chodzi o poznanie samego siebie, swoich potrzeb i możliwości. 



Na dole napisałam, że chcę być wielkim człowiekiem. Bo chcę. Chciałabym być dobrym lekarzem. Zaczynam się zastanawiać, czy to jest aż tak niemożliwe jak mi się wydawało na początku. 



Krótko i na temat: Przemyśl swoje życie, swoje pragnienia, potrzeby. Zapisz je jakoś ładnie, żebyś z radością na to spoglądał. I na koniec powieść w widocznym miejscu - czytaj jak najczęściej - utrwalisz to w sobie i nabierzesz jeszcze więcej chęci do osiągnięcia celu. POWODZENIA!


Strona na fb: https://www.facebook.com/zaprojektujswojswiat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz