2 sierpnia 2015

3 kremy do twarzy



Dziś pokażę wam trzy kremy do twarzy, z których jeden okazał się koszmarny, a dwa są świetne. TO kremy to: Love Nature Chamomile - Oriflame oraz Raspberry z tej samej serii. Trzeci z nich to Nivea lekki krem odżywczy. Który z nich jest okropny? A co z pozostałymi dwoma? Zapraszam do lektury. 





Oriflame - Love Nature - Chamomile 


Krem przeznaczony do skóry wrażliwej. Ładnie pachnie - rumiankiem. Zapach utrzymuje się na buzi dość długo, ale nie jest męczący. Konsystencja dość gęsta, ale krem ładnie rozprowadza się po twarzy. I na tym kończą się plusy. Pozostawia on tłustą warstwę. Długo się wchłania i jest bardzo ciężki. Zapycha. Zużyłam całe opakowanie (50 ml) i mogę śmiało powiedzieć, że nie przekonał mnie do siebie. U mojej mamy z suchą cerą także się nie sprawdził. Z drugiej strony, nie kosztował aż tak dużo (poniżej 15 zł na promocji), żeby bardzo żałować tego wydatku. Daję mu 1/5 punktów, za zapach. Nie wróce więcej do niego. Jednak do całej serii nie mam urazu i może wypróbuje kiedyś tonik lub mleczko oczyszczające. 




Oriflame - Love Nature - Raspberry, kremowy mus do twarzy


Kremowy mus do twarzy przeznaczony dla cery normalnej. Mam mieszaną, ale pasuje mi ten krem. Pachnie bardzo ładnie - malinowo - jak cała seria (o tym w innym poście). Zapach utrzymuje się na twarzy dość długo i dla mnie nie jest męczący. Porównywalnie z Chamomile, ma rzadszą konsystencje. Lekko rozprowadza się po twarzy. Czuć delikatną, jakby wodną powlokę, która po chwili się wchłania. Po 10 minutach można spokojnie robić makijaż. Krem wchłania się szybciej, ale wolę zawsze odczekać trochę. Dobrze nawilża, nie zapycha. Jest bardzo lekki, porównywalny do tego z Nivei. Nie muszę się martwić tłustą warstwą, czy świeceniem cery. Jestem z niego bardzo zadowolona. Używam go od jakichś 2/3 tygodni, a stał się moim ulubieńcem. Daję mu 5/5 i chętnie do niego jeszcze wrócę. Chciałabym zobaczyć jeszcze, jak spisuje się zimą.




Nivea - lekki krem odżywczy

Znacie pewnie już ten krem. Przeznaczony jest do wszystkich typów cery. Producent zapewnia, że szybko się wchłania i ma rację. Zajmuje mu to tyle samo, co Raspberry. Pachnie jak typowa Nivea i zapach utrzymuje się dość długo. Nie drażni. Nie męczy. Konsystencja taka, jak w poprzednim. Świetnie rozprowadza się po twarzy. Jednak jest niewielka różnica. Otóż Nivea jest delikatnie tłusta, czego nie można powiedzieć o poprzednim kremie. Oczywiście nie tak tłusta jak kultowy krem. Nawilża dobrze, tak jak Raspberry. Ten krem akurat przypadł do gustu mojej mamie. Dla mnie jest to 4/5. Choć, gdy rano popatrzyłam na obie połowy twarzy, z których jedną posmarowałam NIveą a drugą Raspberry, nie zauważyłam różnicy. Jeden punkt zabieram tylko za delikatnie tłusta powlokę po posmarowaniu.


W starciu wygrał mój ulubieniec - malinowy mus do twarzy. Jednak, gdybym miała zamiast niego Niveę, byłabym także zadowolona. Zdecydowanie mówię nie rumiankowemu kremowi. Do niego już nie wrócę.


A wy który z tych kremów lubicie? Znacie któryś? 

10 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z nich, inwestuję w naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Niveę i świetnie się u mnie sprawdza. Ale chyba skuszę się Raspberry - uwielbiam maliny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam z serii rumiankowej tonik- jak dla mnie ładny zapach, łagodzi moje podrażnienia, nie piecze i długo utrzymuje się zapach rumianku na twarzy. A ten z serii malinowej mam całą serię jest dla mnie idealna, cena trądzikowa u mnie potrzebuje nawilżenia i ukojenia co daje mi delikatną i odświeżoną twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam całą serię ;) toniku nie próbowałam ;)

      Usuń
  4. Kremik z nivea świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie zależy od osoby :)niby dla wszystkich, ale to jednak byłoby zbyt piękne ;)

      Usuń
  5. Wiele dziewczyn pisze teraz o tym kremie marki Nivea. Widziałam go na Rossmanowych półkach, cena bardzo przystępna. Ciekawa jestem tylko jak ze składem, czy ma w sobie parafinę? Jeżeli tak, to dla mnie odpada :)

    OdpowiedzUsuń