10 sierpnia 2015

Dobry przyrost rzęs w dwa miesiące?



Dziś wyjątkowo będzie post kosmetyczny, ponieważ wczoraj nie miałam ochoty na nich, tylko na leniuchowanie. Czasem trzeba tak odpocząć. Opowiem wam dziś o odżywce do rzęs Murier. 



Zacznę od tego, że serum udało mi się wygrać. Za nic w świecie nie wydałabym 179 zł za kosmetyk. Tym bardziej nie do rzęs. Ale skoro udało mi się wygrać - korzystałam.


"Odżywka do rzęs MurierLash zawiera szereg składników aktywnych oraz ekstraktów roślinnych dobranych z największą starannością, aby Twoje rzęsy były zachwycająco długie, gęste i mocne już w trzy tygodnie.
Składniki aktywne MurierLash to nowoczesny kompleks maksymalnie skoncentrowanych składników:  Biotynoyl  Tripeptide-1, który wzmacnia włókno i mieszek rzęs, oraz prowitamina B5 (d panthenol), która skutecznie odbudowuje strukturę brwi i rzęs oraz stymuluje porost nowych. Keratyna: składnik wzmacniający rzęsy/brwi oraz wyciąg z komórek macierzystych – to one nadają dramatyczne tempo wzrostu rzęs.
Serum MurierLash jest maksymalnie skoncentrowanym źródłem ekstraktów roślinnych, takich jak: ziele świetlika, zielona herbata, oraz imbir, które  dodadzą rzęsom sprężystości, energii i witalności. Hydrolizowane proteiny pszenicy natomiast poprawią kondycję rzęs przez ich nawilżenie.i wygładzenie.  Znakomity efekt osiąga się już po trzech tygodniach stosowania, natomiast maksymalna faza kuracji nastąpi po  2-3 miesiącach. Odżywkę stosuje się raz dziennie, a następnie dla podtrzymania efektu – 3-4 razy w tygodniu. Preparat został przebadany dermatologicznie oraz przez lekarzy okulistów i oftalmologów"

Dziś więcej od producenta, a ja chciałabym się skupić tylko na działaniu. Stosowałam odżywkę dwa razy dziennie, nie tak jak zaleca producent. Zawsze rano i wieczorem przez jakieś dwa miesiące. Ostatnimi czasy zapominałam o używaniu, ale wyjdzie z tego około 3-4 użycia tygodniowo. 
Nie był to dla mnie kosmetyk problematyczny. Nie uczulał a oczy nie piekły od niego. Teraz mam już końcówkę, ale zużyję go do końca. Jestem zadowolona z działania, co najlepiej zobaczyć na zdjęciach.
Przed: 

Po:



Jak widać rzęsy są dłuższe i gęstsze. Do tego widać je gdy mam otwarte oczy, czego nie mogłam zauważyć wcześniej. 

Jestem zadowolona z działania kosmetyku, ale nie kupię drugiego opakowania ze względu na cenę. 


6 komentarzy:

  1. Fajnie, że serum przyniosło oczekiwane efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miesiąc temu nie byłam pewna, czy przyniesie jakiekolwiek efekty :)

      Usuń
  2. Rzadko używam odżywek do rzęs zazwyczaj wspomagam się olejkiem rycynowym ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też udało się wygrać ten kosmetyk - chociaż byłabym w stanie wydać taką sumę, to jakoś nie myślę o niej w kategoriach rzęs :) Ale efekty są moim zdaniem świetne! Używałam serum miesiąc i odstawiłam, żeby nie przyzwyczaić za mocno włosków i skorzystać z dobrodziejstw raz jeszcze, za jakiś czas :) Widzę wzmocnienie, wydłużenie i przede wszystkim zagęszczenie! :) Super, że odżywka i u Ciebie się sprawdziła.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra jest :) szkoda tylko że aż tak droga ;)

      Usuń