15 listopada 2015

Chic Matte


Po lakierze Golden Rose miałam złe przeczucia do matowych lakierów, ale postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę. Tym razem kupiłam Wibo. 



Jest to bardzo ładny odcień,który na myśl przywodzi mi cappuccino. Po dwóch warstwach po dwóch dniach pojawia się błysk. Gdy maluję trzy - nic takiego się nie dzieje. Lakier nie ściera się, szybko wysycha, nie prześwituje. Jeśli gdzieś się jednak ukruszy, lepiej zmyć i pomalować od nowa, bo będzie widać, że gdzieś była warstwa mniej. Łatwo się też zmywa. U mnie przetrwał do 5 dni. 

16 komentarzy:

  1. odcień bardzo ładny :d nie mam jeszze takiego w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jeden lakier z tej serii, ale jego jakość i efekt nie do końca mi odpowiadały. Szybko ruszył w dalszą drogę z mojego lakierowego pudełka :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kolory. Mam podobny "brudny beż" firmy Diadem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery z Wibo - nie są drogie, a dają radę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam:) rzeczywiście jest bardzo trwały szybko schnie, ja akurat nakładam dwie warstwy ,jedyny minus tego lakieru to to że po 2-3 dniach przestaje być matowy..Tak czy inaczej bardzo mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można przejechać jeszcze jedną cienką warstwą i cieszyć się nim dłużej ;)

      Usuń
  6. Spróbuj lakierów satynowycj z Wibo, też dają matowy efekt i się nie ścierają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będę w rossmannie to za nimi popatrzę ;)

      Usuń