26 listopada 2015

Long Lasting Liner Wibo




Gdy wiedziałam już, że znów będą promocje w Rossmannie, szukałam kredek do oczu i wielu innych kosmetyków. Mój wybór padł na dwie: granatową Wibo i grafitową Lovely. Dziś o tej pierwszej z nich.


Sama kredka prezentuje się dość ładnie i mnie skłoniła do zakupu. Cała czarna, tylko końcówka pokazuje z jakim kolorem mamy do czynienia. Zamykana temperówką. Całość dobrze zabezpieczona folią tak, że można mieć pewność, że nikt jej nie otwierał.


Po otwarciu ukazuje nam się grafit kredki, który jest bardzo ciemno granatowy. Po narysowaniu kresek nieco jaśnieje. Co nie zmienia faktu, że kredka jest dobrze napigmentowana kolorem i nie traci on na jakości.

Kredka jest miękka, a gdy ją temperuję, muszę czyścić temperówkę. Możliwe jest to, że ma ona zbyt wysoką temperaturę u mnie w pokoju. Można ją na temperować do szpikulca i rysować najdziwniejsze wzorki.


Kreska na powiece trzyma się cały dzień, ale ma tendencję do odbijania się. Na szczęście wystarczy przejechać palcem i kolor (w miejscu odbicia) schodzi. Ze zmywaniem jest trudniej. Trzeba się chwilę pobawić, by zmyć wszystkie resztki.

Podsumowując, podoba mi się ta kredka. Jestem zadowolona zarówno z miękkości i trwałości. Kolor także do mnie pasuje. Kredka bez promocji kosztuje 5,19 zł za 1,2 g, a według mnie fakt, iż jest tania nie wpływa na jakość.

4 komentarze: