23 listopada 2015

Odpuszczam


Czasem człowiek może mieć naprawdę dość. Nakłada na siebie zbyt wiele obowiązków, a potem ma zupełnie dość wszystkiego. Ja tam właśnie mam. Dlatego teraz pora zweryfikować cele i dążenie do nich. Zaczynam stawiać na mniej rzeczy, ale poważniej. Chcę więcej czasu wolnego i więcej czasu dla was. Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się do tego przyzwyczaić, ponieważ zawsze nakładałam na siebie zbyt wiele obowiązków. 


Dziś pierwszy raz wróciłam ze szkoły szybciej. Po prostu nie miałam ani siły, ani ochoty, żeby siedzieć tam dłużej. Co dzięki temu zyskałam? Odpoczynek psychiczny i relaks, którego przez ostatnie lata zbyt bardzo mi brakowało. 

Czas można mieć na wszystko, ale zdrowie psychiczne jest o wiele ważniejsze od 100% frekwencji i perfekcyjności na każdym kroku. 

2 komentarze:

  1. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.

    OdpowiedzUsuń