18 stycznia 2016

Sprzęt do planowania


Nie od dziś wiadomo, że planowanie pomaga w ogarnięciu wszystkiego. Dzięki niemu łatwiej się odnaleźć, wyznaczyć priorytety i znaleźć odpowiedni plan dnia. Dlatego dziś pokarzę wam mój sprzęt do planowania. 



Na początek mój Planner, który już mieliście okazję zobaczyć jakiś czas temu. Zapisuję w nim najważniejsze zadania na poszczególne dni. Przeważnie są to godziny pracy, tematy wpisów na bloga, inne wydarzenia (np. fryzjer), sprawdziany i kartkówki oraz inne zadania związane ze szkołą, jazdy na kursach itp.

W specjalnie zrobionej tabeli mam zanotowane, co, kiedy i jak muszę robić. Dzięki niej mogę robić sobie podsumowania, jak sprawowałam się przez ostatni miesiąc. Do tego mam dokładny pogląd na to, co muszę dopracować następnym razem. 


Specjalnie zrobione karteczki. Kratka czerwona - pilne. Kratka pomarańczowa - ważne. Kratka zielona - jak starczy mi czasu, mało ważne. Kratka niebieska - olać to dziś... No chyba że zdążę. Mam zamiar zrobić inną odmianę tych karteczek. 


Do tego mnóstwo karteczek różnego typu, na których mogę zapisać wszystko, które przyciągają uwagę i dzięki którym pamiętam, co mam zrobić. Przyklejam je przeważnie w plannerze, albo gdzieś na biurku, kalendarzu. Widząc je cały czas, wiem ile mam do zrobienia i na kiedy są wyznaczone terminy. 


To chyba na tyle w westii mojego sprzętu do planowania. A wy jak sobie radzicie? 

8 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tymi karteczkami chyba też tak muszę zacząćrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu gadżety - spersonalizowane, pomagające w ogarnianiu się. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kalendarz, w którym ewentualnie coś zapisuję, a głównie korzystam z kalendarza w telefonie, ustalam powiadomienia i już :)

    OdpowiedzUsuń