15 stycznia 2016

Twoje marzenia naszą inspiracją


Dlaczego mając 16 lat zaczęłam pracę? Ktoś mi powiedział, że na tym da się zarobić. Całkiem sporo. Przez dwa lata w to niezbyt wierzyłam i "zarabiałam" sobie po parę złotych. Ale teraz wierzę tym, co mnie przekonywali. Dlatego właśnie moje marzenia są ich inspiracją. 


Pierwsza konferencja za mną. Przez dwa lata jakoś nie widziało mi się takie jeżdżenie, szkolenia. Bo "przecież wszystko wiedziałam" A to jednak nie prawda. 


Warto było pojechać, dowiedzieć się czegoś nowego. Poznać nowych ludzi. A do tego zmotywować się jeszcze bardziej i na własnej skórze zobaczyć, że jeśli bardzo czegoś chcę - mogę to osiągnąć. I wcale nie muszę harować od świtu do zmierzchu. 


Dzięki tej pracy zobaczyłam, jak wiele potrafię zrobić dla siebie, dla własnego rozwoju, korzyści i co najważniejsze, SPEŁNIANIA MARZEŃ. Dlatego właśnie chcę powiedzieć, że jeśli ktoś ci proponuje coś podobnego - zgódź się. Nie szukaj wymówek, bo może się okazać, że zaprzepaściłaś szansę życia. A po co? 

2 komentarze:

  1. Na studiach byłam trochę konsultantką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od dwóch lat jestem i nie mam zamiaru przestawać :)

      Usuń