20 lutego 2016

DIY: Organizer z ramki na zdjęcia


Zacznijmy od samego pomysłu. Dostałam ramkę od przyjaciółki na urodziny. Mam już wiele zdjęć poustawianych w pokoju, a miejsca bardzo mało. Do tego nie miałam małych zdjęć, takich by pasowały do tej konkretnej ramki. Więc zrobiłam sobie z niej organizer. 



Na początek trzeba rozmontować całą ramkę. Wyjąć wszystko łącznie z szybką.


Położyć szybkę na kartce.


...obedrzeć ją dookoła. Można potem wyrównać nożyczkami, ale brzegów i tak nie będzie widać. 


Później na tej kartce napisać, co tylko się chce. Zrobiłam dwie takie kartki. Na jednej odrysowałam ramkę - gdy włożyłam do niej kartkę. Dzięki temu wszystko co napisałam na drugiej idealnie się zmieściło.


Kartkę umieścić w ramce. 


Nałożyć na nią szybkę i to co zostało. Zmontować z powrotem. 


Teraz można dopisywać, co tylko się chce na karteczkach, które nie będą się ruszały. 


I gotowe. Czyż nie proste? 

4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten pomysł ! Może wreszcie bym się zorganizowała ;)

    Ps. Moge prosić o kliknięcie chociaz w jeden link ?;)

    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/zamowienie-z-dresslink.html Bardzo mi to pomoże ;)
    dziękuje i pozdrawiam ;):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można całkiem inne rzeczy powpisywać :) poklikałam ;)

      Usuń
  2. Ale extra pomysł super się prezentują w rameczkach :)

    OdpowiedzUsuń