19 marca 2016

Diy: Album na zdjęcia



Zawsze podobały mi się scrapbookingowe albumy. Ostatnio zaczęły mi się także podobać albumy Project Life. A moje albumy zawsze były takie zwykłe - tylko wkładałam do nich zdjęcia. Postanowiłam więc zrobić swój własny album. W pewnym sensie to DIY - zawartość tworzę sama. A drugiej strony sam Zeszyt na album kupiłam. Jest to szkicownik. 


Co można wykorzystać do zrobienia własnego albumu? 

  • naklejki
  • taśmy Washi Tape
  • kolorowe kartki
  • wstążki
  • ozdoby
  • papiery do pakowania prezentów
  • kawałki gazet
  • wszelkie kredki/mazaki/długopisy
  • klej
  • kleje brokatowe
  • kolorowanki
  • napisy
  • wydruki
  • ozdoby diy
  • i wiele wiele innych.  


Skąd wziął się mój pomysł? 

Naoglądałam się inspiracji w internecie i postanowiłam spróbować. Album będzie zawierał zdjęcia moje i PN (Pana Narzeczonego). Ułożę je chronologicznie. Muszę tylko wywołać kilka starych zdjęć - i moich i PN. Cała historia zacznie się od pierwszych zdjęć po urodzeniu, które mamy. A skończy się... nie wiem. Kiedyś tam. Jak braknie kartek. Na razie nasza historia trwa więc nie mam zamiaru jej zamykać. 


Co jeszcze jest potrzebne do zrobienia tego albumu?

Na pewno troszkę pieniędzy. Za szkicownik zapłaciłam 25 zł, ale jest on dobrej jakości. Do tego trzeba dokupić parę ozdób i takich tam, ale nie jest to konieczne i nie trzeba kupować wszystkiego na raz. 


Czas. To jest bardzo ważne. Pierwszą stronę, którą widzicie na zdjęciach robiłam około godzinę. Jak dojdę do wprawy, pewnie będę to robić zręczniej, ale na razie skupiam się na tym, żeby wyszło jak najładniej i nie ważne ile czasu na to będę potrzebować. 



Pasja. I zaangażowanie. Żeby projekt nie upadł za kilka dni, niedokończony. 


A wy robicie takie albumy? 

11 komentarzy:

  1. Moje zdolności tego typu pozostawiają sobie wiele do życzenia, ale wiem już, że muszę spróbować :p w końcu technika czyni mistrza

    OdpowiedzUsuń
  2. albumy to pamiątka na całe życie, sama mam chyba z 10 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam trzy. ale nie są takie, jakby tego chciała :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Chyba też spróbuję:D
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  4. Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś szkicownik?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem albumy to wspaniała sprawa... Jest to taka nasza osobista skrzynka ze wspomnieniami. Czy albumy DIY, czy też stylowe, jakie możemy zakupić przez internet lub lokalnie w sklepie... Stanowią wspaniałe opakowanie dobrych chwil jakie przeżywamy w życiu.

    OdpowiedzUsuń